hvordan å bruke "kryptere" i hspice?

i hspice lisensfilen, er det en funksjon kalt "kryptere", men hvordan man bruker den? takk

Jeg husker noen i dette forumet sa at det var brukt til å kryptere design, men hvordan å bruke det?

Jeg tror dette sannsynligvis være biblioteket kryptering funksjonen. Bibliotek kryptering gjør det mulig å distribuere proprietære Hspice modeller, parametere og kretser til andre mennesker uten å avsløre bedriftens sensitive informasjon. Mottakere av en kryptert bibliotek kan kjøre simuleringer som bruker bibliotekene, men Hspice skriver ikke kryptert parametere, kryptert krets netlists, eller interne node spenninger. Biblioteket brukeren ser enheter og kretser som "svarte bokser", som gir terminal fungerer bare.

i hspice manuelle er det noen topic om det. du kan kryptere ikke bare lib men designene dine filer med gitte frø.

Krypteringsprosessen tillater brukeren å spesifisere hvilke deler av subcircuits er kryptert. Bibliotekene er kryptert med en nøkkel verdi som Star-Hspice rekonstruerer for dekryptering. For å kontrollere begynnelsen og slutten av kryptering prosessen, sette inn. PROTECT og. Opphev uttalelser rundt teksten som skal krypteres i en Star-Hspice subcircuit. Krypteringen prosessen produserer en ASCII tekstfil der all tekst som følger. PROTECT og forut. Opphev er kryptert.

[Quote = mariaR] Den kryptering Prosessen gjør det mulig for brukeren å spesifisere hvilke deler av subcircuits er kryptert. Bibliotekene er kryptert med en nøkkel verdi som Star-Hspice rekonstruerer for dekryptering. For å kontrollere begynnelsen og slutten av kryptering prosessen, sette inn. PROTECT og. Opphev uttalelser rundt teksten som skal krypteres i en Star-Hspice subcircuit. Krypteringen prosessen produserer en ASCII tekstfil der all tekst som følger. PROTECT og forut. Opphev er kryptert. [/Quote] Denne funksjonen bare skjule din tekst mellom dem. Lis-fil .... Jeg bruker alltid at for å gjøre mitt. Listefil flere kortere, klar og lesbar!

Jeg er ikke enig med cswang. den viktigste popuses av encrption beskytter din design og secertary data, når du har å sette design i offentlig eller dele den med andre. Etter kryptert, vil filene ser ut som en svart boks, men med fulle funksjoner. andre vil fortsatt simulere det som normalt filer bortsett fra at de ikke kjenner detaljene i encrpyted fil.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back