Hvordan å designe en impuls generator cicuit med ps stige tid

N

nutan

Guest
Hei, jeg trenger å designe en impuls generator krets med pulsbredde på størrelsesorden 100-500 picoseconds. Jeg trenger spenning amplitude 2-5V. Jeg er ikke så opptatt av puls repetisjon hastighet og jeg er fint med kHz frekvens. Vennligst hjelp! Thanks

Trinn recovery dioder vil gi deg det du trenger. Les HP / Agilent notater, gamle men fortsatt er aktuelt.

Sjekk IEEE papirer. Jeg har sett noen papirer noen år tilbake på lignende emner.

[Quote = Abhishekabs] Sjekk IEEE papirer. Jeg har sett noen papirer noen år tilbake på lignende emner. [/Quote] Takk Abhishekabs. Jeg har sett en masse papirer og tilpasset en involvere kretser med kraftlinjer. Jeg var på utkikk etter noe som jeg kan bare bygge på et brød bord med lumped elementer. Jeg bare kikket gjennom agilent noteres på SRD og det virket bra. Jeg vil gå gjennom det grundig nå.

Hei Nutan, er det bedre å gå med SRD. Den med breadboard eller lumped komponenter vil være svært difficuilt å kontrollere og justere. gjør også produktet ut av det vil være tidkrevende

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back