Hvordan å flytte en pakke fra et lag, re-tildele pin - layout pad og legge vias i ADS?

D

dz99

Guest
Hei alle! Mitt problem er: hvordan kan jeg flytte en pakke (SOT363) fra et lag til den andre på annonser? Det haster! Takk! Z

hi dz99! det er veldig enkelt, bare velg den pakken du ønsker i oppsettet vinduet. deretter goto menyen "Rediger-> Move-> Flytt til layer" og deretter i popup-vinduet velger te lag.
10_1161925679.JPG

Takk Rancohen! Hei alle! En har et nytt problem med ADS. Hvordan kan jeg re-tilordne pin - layout pad relasjoner på layout editor? Jeg bruker ATF36163 pHEMT, som ikke har noen fotavtrykk under ADS. Så jeg har valgt en, riktig SOT363. Men ADS umake den pinout konfigurasjon. Det stemmer ikke med pinout på ATF i dataark. Så, hvordan kan jeg endre rekkefølgen på pinout? Takk! Z

[Quote = bugmenot] endre verdien fra Valg. [/Quote] Hei! Beklager, men det var for generelt for meg! Under Alternativer, men hvor kan jeg endre pin-order? Bye! Z

Hello! Er vet anybodey hvordan kan jeg sette en reell Via i utformingen? Jeg mener virkelig = via, som vises på Gerber-fil, via hvorfra ADS kan generere et hull, og en drill fil også. (Ikke bare via for modellering). Jeg tryed MLVIAHOLE, VIA, VIAGND. Etter kunstverk generasjon var det ingen hull. Kanskje jeg gjør det galt ... Noen ide? Takk! Z

Så, er det anybodey som noen gang har gjort en PCB layout med vias, under ADS? Hvis han klarte problemet vennligst fortelle meg: (Takk!

hei dz99, jeg vanligvis bruker viastd. som du kan se lagene defineres med tre parametere: det øverste laget (vanligvis dirigent) hullet lag (vanligvis hull) og bunnlaget (vanligvis cond2).
54_1163843852.JPG
[/img]

Hei Rancohen! Jeg prøvde din råde, med VIASTD! Det er dessverre ikke fungerer. :. (Jeg festet en skjermdump av Gerber betrakteren, der prosjektet mitt stucks alltid med den nåværende av vias / driller
33_1163864375.jpg
Så de to gule prikker er VIASTDs, og til høyre er det drill extractor utgangseffekt vindu, med 0 øvelser: (Og fordi at DRL filene mangler også noen ide hvor jeg går galt Bye Zoltan [quote = rancohen_2000] hi dz99..! , jeg vanligvis bruker viastd som du kan se lagene er definert ved hjelp av tre parametre:.. det øverste laget (vanligvis dirigent) hullet lag (vanligvis hull) og bunnlaget (vanligvis cond2) [/quote]

ha, ok, det er fordi du bør legge drill til blenderåpninger. Når du eksporterer Gerber trykk på "EDIT APRTURES" på mtools. deretter trykke på "Flash Circles / rektangler / polygones". i vinduet som vises sjekke "Update Aprture" og trykk OK og deretter Lagre. Nå gjør den vanlige oversette. hvis du har noen problem å gå til ADS hjelpe og søke etter følgende: Lage en Excellon Bor fil fra et ADS Layout gi meg beskjed hvis du har noen problemer ...

Kan jeg sømmer dumt, men din guide ledet meg til ingensteds ... Jeg har lest hjelpe før, og det gir ikke meg en riktig løsning. The 'fast-at-punkt "er alltid drill exactor .... Men bro! Jeg ønsker ikke å stjele tiden din! Så jeg stopper nå min endeløse spørre. Takk for hjelpen, jeg har å gå på min kjempe ... etc, etc:) Kanskje ADS-støtte kan hjelpe, jeg vet ikke ... Men min "low" erfarne-error soluter hjernen si: mitt problem er en liten, ekkel problem kanskje. Ingenting annet enn: one-dagers lange "bare annonser, prøver" kanskje løse mitt problem. Jeg ønsker deg det beste! Zoltan

hei Zoltan, ikke gi opp så fort ... kan du sende meg din prosjektet og jeg vil se hva du mener. Jeg er sikker på at det er veldig enkelt ... Ran

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back