hvordan å generere. LEF fil

N

niladri.s.debnath

Guest
Hei alle sammen Kan noen fortelle meg hvordan å generere. LEF filer og verktøy for å generere det .......

du trenger Cadence IC445 verktøyet, SOC møte, Synopsys verktøy, virtuos GUI eller GDS av Analog blokk. Når du får. Lib fil, kan bibliotek kompilator brukes til å få. Db-fil. Nå Design kompilatoren / primetime kan brukes til å lese db og få Verilog fil ved tilbake annotation

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- innlegg lagt på 10:27.. - --------- Forrige innlegg var ved 10:24 ----------</span></span>
[url = http://www.cadence.com/Community/forums / p/11097/13103.aspx] Generere en LEF fil fra en layout - Cadence fellesskap [/url] http://www.edaboard.com/thread166379.html

Hei ckshivaram, takk for svare, faktisk jeg er en student, så kan u fortelle meg i detalj hvordan du oppretter LEF filen, rett fra design oppføring, noe som betyr skritt bør følge hvilke skritt, slik at jeg kan forstå det helt. Jeg vil være veldig thankfull til U hvis U kan fortelle meg i detalj.

hva er verktøy som du har kunnskap om?? har du jobbet på noen verktøy som av nå? du bør ha kjennskap til noen verktøy før du gjør denne øvelsen ...

Hei ckshivaram ya jeg har jobbet med Synopsys verktøy - VCS, design visjon, og i tråkkfrekvens - møte. 8.1 [size = 1 ]---------- innlegg lagt ved 15:48 ---------- Forrige post var på 15:46 ----------[ er / SIZE] [/color] Hei eklikerooms takk for svare, men faktisk jeg har ikke hørt noe om abstrakte generator, i våre college Synopsys og tråkkfrekvens tilgjengelig, har vi lært dem bare ........ Kan u fortelle meg hvordan du kan bruke noen av disse til å generere LEF filer ...........[ COLOR = "Silver"]

sjekk denne [url = http://www.eit.lth.se/cadsys/abstract.html] abstrakt [/url]

Du kan sjekke om du har abstract generator tilgjengelig ved å gå til icfb av CIW i Cadence og så klikke på Tools. Det bør være en abstrakt generator alternativ oppført.