hvordan å sende data til USB til RS-232 omformer

V

vmaxusb

Guest
Hei, jeg gjør et prosjekt på USB interfacing.i har tilgjengelig plug and play USB til RS-232 converter.i har installert denne enheten vellykket og Enhetsbehandling viser den produktive USB til seriell converter.i ønsker å sende data til denne USB til RS-232 converter.i får ikke noen virtuell adresse i device manager for denne port.i ønsker å sende data til denne porten i turboC / C + + / VC + +. Kan noen fortelle meg hvordan er det mulig? Regards, vmaxusb.

IMHO, USB til RS232 converter vil være synlig som en KOMM x port. Du må skanne tilgjengelige porter og velge det riktige. Cheers Ravi

Hei, det er synlig som en comm5 port.but ikke jeg får noen adresse for this.because jeg trenger å programmere denne porti.ei ønsker å sende noen data til USB til seriell omformer i C / C + + eller andre montering language.can du hjelpe meg angående dette? Alle de andre portene comm1 til coo4 er i bruk. Med Takk og hilsen, vmaxusb

I denne vil jeg ikke kunne hjelpe deg siden jeg ikke vet PC programmering. Cheers Ravi

Det vil være COM5 & u må konfigurere ur port som ur konfigurerer andre serielle porter som baud rate, start bit, stopp litt, data bytes, etc.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back