Hvordan beregne SNDR for en ny orden sigma deltaet

T

tatakt

Guest
Hei, jeg har designet en andre ordens sigma deltaet for samplingfrekvens på 12.8MHz og OSR = 256 i Hspice. Jeg vet ikke hvordan du skal beregne SNDR. Jeg mener, hvordan å sette disse parametrene: inngangsfrekvens, transiation trinn og N (# av FFT poeng). Takk på forhånd, tatakt

prøve å finne IEEE standard om ADC testing [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 5 minutter: [/color] [/size] Jeg lastet opp som nedenfor h ** p: / / www.edaboard.com / viewtopic . php? p = 479766 # 479766

Har du har Matlab koden? Hvis jeg får den SDM ut, jeg ønsker å gjøre SNDR .. Thanks

hei jeg trenger andre orden sigma modulator i sammendrag ... så kan u send meg noen av prøven koden til andre orden sigma deltaet modulator i hspice

Har du har Matlab koden? Hvis jeg får den SDM ut, jeg ønsker å gjøre SNDR .. Takket
Du kan sjekke den berømte delta-sigma utforming verktøykasse med Schreier [url = http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/19-delta-sigma-toolbox] Delta Sigma Toolbox - File Exchange - MATLAB Central [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back