Hvordan bruke en IC kommer i BGA-pakken i en brødfjel?

R

rixxy

Guest
Jeg bruker en en IC kommer i 48PIN BGA-pakken så jeg cannt satt inn på en brødfjel å teste den så jeg trenger noen form for operatør eller kontakt som kan bære denne ic og konvertere sin fine pins til større de ..
behage hjelpe
Takk

Quote:Jeg bruker en en IC kommer i 48PIN BGA-pakken så jeg cannt satt inn på en brødfjel å teste den så jeg trenger noen form for operatør eller kontakt som kan bære denne ic og konvertere sin fine pins til større de ..

jetmarc,

Slik loddetinn det BGA til adapteren PCB?Bruker du varmluft blåser eller hva?Tydeligvis en loddebolt ikke fungerer her.ASIC

Hei alle,

Er noen kropp å ha detaljert dokumentasjon på enheten modellering i PSPICE?

Takk.
Roslyn

Quote:Slik loddetinn det BGA til adapteren PCB?
Bruker du varmluft blåser eller hva?
Tydeligvis en loddebolt ikke fungerer her.

Quote:On 2002-04-27 23:57, skrev jetmarc:Du kan enten loddetinn det til spesielle adapteren PCB som bringer ut ballene til en standard 2,54 mm rutenett.
De koster noen $ 50 per stykke, og kan også være laget av deg selv med et PCB-design pakke.Eller du kan bruke en ZIF-kontakt for BGA.
De koster noen $ 500 per stykke, og de passer kun én gruppe av enheter.
Hvis du for eksempel teste 48-ball FLASH chips, trenger du en socket for Intel uBGA og en annen for AMDs plast BGA.Gode selskaper er YAMAICHI og EMULATION TECHNOLOGIESjetmarc

Quote:takk for hjelpen, men kan du fortelle meg et eksempel på de spesielle adaptere du fortalt meg?

Det er få leverandører gir en adapter
som konverterer 1mm BGA til PGA

Sjekk ***. andonelect.com for Rollerball

og ***. advintcorp.com, fikk jeg en gratis prøve
fra dem

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back