hvordan bruke MMC-kort

R

reflecto

Guest
Jeg driver et prosjekt som krever at data skal lagres fra microcontroller SPI grensesnitt i MMC-kort, jeg har lest en rekke dokumenter om MMC-kort, men ennå ikke i stand til å forstå hvordan grensesnittet og bruke MMC-kort?hva og hvordan å skrive kommandoer for å bruke MMC-kort?
hjelp vil være appreaciated.
Umer

Hvis du bruker CCS de har et bibliotek som du van bruk.

Jaimehttp://jagsilva.googlepages.com

hmmm ...Jeg tror det er noen områder der ute som lærer deg hvordan.utgangspunktet må du først få komfortabel med SPI.er du planlegger å bruke et filsystem for å lagre data på mmc (dvs. du vil at dataene skal kunne leses i Microsoft Windows)?Hvis ja, da må du også forstå FAT32-filsystemet.men jeg antar du bare vil være i stand til å skrive noen få byte på MMC først.hvis du bruker PIC MCU, den mikroBasic kompilatoren fra mikroelectronika.com har innebygde funksjoner.

Se på dataarket for microcontroller med Multimedia Card Interface (dvs.: ARM fra AVR: AT91SAM7A3).Det er noen eksempler på www også.
Håper det hjelper.
Hilsen.

Jeg synes at du bør lese spesifisering av MMC-grensesnitt, og deretter Dataarkvisning av MMC chip.Det er nøkkelen til å simulere Sequencer av MMC.

Først av alt du tar Dataark for MMC-kort fra SanDisk.der du finner alle tekniske detaljer for MMC-kortog deretter finner du et eksempel på kode fra nettet verry lett akkurat som denne ...
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back