hvordan du bruker CST3.4 å simulere en broadside par linjen?

N

Needbias

Guest
Alle som har erfaring i å simulere en broadside microstrip linje, de to output port er på samme planet, så hvis du velger mutiple pin port sett, resultatet sames ikke riktig for meg at S21 er positive.who kan hjelpe meg?

Needbias,

kan du kan du laste opp struktur (uten resultat skyldes space), prøver vi å hjelpe deg!
Eirp

Prosjektet mitt har ingen feil, jeg think.It mai på grunn av feil software.Expect CST4 kan better.Now jeg bruke HFSS, resultat sames bra.
Men Thx.

Hei, Needbias!

Det er veldig rart, fordi jeg
har simulert svært komplekse strukturer, uten problemer.Prøv å bruke CST4 og lese "Advanced Topics"
Manuell (inkludert i installasjon), kanskje du må bruke full deembeding funksjonen.Det må virke!
Med vennlig hilsen,
Eirp

Needbias wrote:

Alle som har erfaring i å simulere en broadside microstrip linje, de to output port er på samme planet, så hvis du velger mutiple pin port sett, resultatet sames ikke riktig for meg at S21 er positive.who kan hjelpe meg?

borich_03 wrote:Needbias wrote:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back