hvordan du fjerner svart område mellom book

M

maninnet

Guest
hvordan du fjerner svart område mellom book bruker Adobe Acrobat Reader (profesjonell versjon) eller Photoshop?plesas gi meg beskjed både om mulig.(se eksempler vennligst) takk.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Her
er en litt smertefull prosedyre bruker Acrobat Pro 7.0.8 og Photoshop 7.0.1 i Windows.Ulike versjoner kan trenge en annen prosedyre.

1.Bruk Acrobat's PDF Optimizer å gjøre dokumentet kompatible med Acrobat 4,0 (fordi Photoshop 7 støtter ikke originaldokumentet
er punktgrafikkbilde komprimering).Som noen ganger gjør dokumentet større, og det kan ikke være nødvendig med nyere Photoshop.

2.Bruker Acrobat's TouchUp Object Tool, høyreklikk på siden hvit bakgrunn, og velg "Edit Image".Dette åpner for to-side bilde i Photoshop.

3.Bruk Photoshop-verktøyene til å slette den svarte skyggen.Noen ganger kan jeg opprette en Photoshop "handlingen" å hjelpe automatisere denne prosessen.

4.Lukk bildet i Photoshop.Den endrede bildet vises i Acrobat.Dokumentets tekst er likevel valgbar og søkbare.

5.Gjenta trinn 2-4 for hver PDF siden.Veldig kjedelige!Det tar meg omtrent ti sekunder per PDF side, avhengig av formen på den svarte skyggen.

6.Bruk Acrobat's PDF Optimizer å gjøre dokumentet kompatible med Acrobat 5.0 og aktivere JBIG2 Lossy komprimering.Det gjør dokumentet mye mindre, men det kan gjøre rastrert bilder stygg.

For øvrig, etter at jeg gjøre det jeg vanligvis kopiere alle sidene i Acrobat (også kjedelige), og deretter bruke Acrobat enda / odde side beskjæring funksjonen til å vise bare én bok side per PDF siden.

Takk for retningslinje, men er det mulig å gjøre det på en annen måte ved hjelp av Acrobat Reader bare?Jeg vet det har en "crop"-verktøyet som er veldig connevient å gjøre jobben, men dessverre
er det bare å beholde området i "crop"-området, og området utenfor "crop" vil bli slettet, men jeg vil bare motsatt ting: slette "crop" og beholde det som ikke er markert med "crop"-verktøyet, slik som i eksempelet, kan jeg velge "svart" regionen og beskjær det istedenfor retainning den.Har du noen idé å gjøre det?

Du kan ikke gjøre mye redigering med Acrobat Reader, bare Acrobat Pro.

Ja, beskjæring bare rundt omkretsen av bildet.Jeg kan ikke tenke på noen måte å klippe ut den svarte skyggen av bare Acrobat Pro, men du kan dekke det opp med en slags hvit firkant.For eksempel, jeg brukte Acrobat
er "tekstfeltet Tool" for å opprette en hvit fylt rektangel med ingen tekst.Det
er ikke en perfekt løsning, fordi den svarte skyggen mai blinke kort når siden først vises.Ganske distraherende.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back