hvordan du implementerer CPLD grensesnitt ISA slot

J

J_expoler2

Guest
Hei.
hvordan du implementerer CPLD grensesnitt ISA slot
Jeg ser noen nettsted men ican't det

takk

sjekk denne nettsiden,
http://www.cs.ucr.edu/content/esd/labs/tutorial/

en vhdl eksempel er gitt for ISA-grensesnittet.

Hva vil du oppnå?

Design en ISA grensesnittkort med CPLD?Eller vil du bruke ISA-kort i maskinen og kontrollere dem via CPLD?

ISA er egentlig en enkel buss til bruk ... Jeg foreslår at du gjøre deg kjent med buss selv ... deretter løsninger viser seg å være veldig enkel ...

se: hxxp: / / www.techfest.com / maskinvare / buss / isa.htm
for specs ...

Sannsynligvis vil du ikke finne noen kilder, fordi de fleste ISA kort bruke PAL / GAL for dekoding (o;

hei, davorin, jeg vil disign en PCMCIA grensesnitt vertskontrolleren med GAL, kan du gi meg noen forslag?for øvrig, vet du hvor jeg kan få Dataarkvisning av gitterpunkt GAL (part no.: IM4A3-32-10VC-121), kan jeg ikke logge inn gitterpunkt hjemmeside.takk

Vertskontrolleren for PC-kort eller CardBus?Siden dette temaet om ISA så jeg antar PC-Card.

For hva vertssystemet?Hvorfor ikke bare lage en konto på latticesemi og pålogging?

problemet er at jeg ikke kan åpne webpaper!
Å, jeg ønsker å gjøre en WLAN-AP med CPU S3C4510B, så jeg skal utvide et PCMCIA-grensesnitt.

Tror noen har lagt Dataarkvisning her ... siden du har lagt inn spørsmålet ditt to ganger ...

Hva WLAN-kort?16 eller 32 bit?De fleste WLAN-kort er i dag 32 bit cardbus ... med mindre du går for CF-kort ...

Få deg en kopi av PCMCIA spesifikasjoner ... mange CPLD selskaper har eksempler på hvordan PCMCIA er implementert, så vel ...

Utgangspunktet du bare ruten data / addres signaler med chip velges og lese / skrive-signaler .... så du ender opp med flere forskjellige adresse steder .. hovedsak felles minne, konfigurasjon minne og IO plass ... også du ta vare på 16 / 8 bit tilgang .... men dette er bare gjelder for PC-Card og ikke cardbus ...

Hvis du vil bruke cardbus som de fleste WLAN-kort er nå så du
er ute av hell (o;

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back