G
gr1x
Guest
Nylig Jeg skal layout et styre som har en 200-pin SO-DIMM DDR-spor, et DDR 333 minnemodul blir plugget i. Nå ønsker jeg å simulere data / kommando / kontroll signaler av DDR spor mellom MemoryControlUnit og SO-DIMM DDR-spor.Jeg har fått ibis modulen MemoryControlUnit, hvordan kan jeg få ibis modulen av 200-pin SO-DIMM slot?Eller er det noen annen måte å gjøre dette simulering?
Jeg har lastet ned ibis modulen i DDR 333 minnemodulen fra www.micron.com, kan jeg bruke denne ibis modulen som modulen av 200-pin SO-DIMM slot?
Forresten, jeg bare lagt ut noen DDR signaler, kan jeg bare simulere disse signalene først? Av andre ord, jeg kan simulere signaler om bord før hele brettet har blitt lagt ut?
Konv: Cadence SPB 15.5, layout: Allegro, simulering: specctraQuest.
Takk fra EDA nybegynner!!
Jeg har lastet ned ibis modulen i DDR 333 minnemodulen fra www.micron.com, kan jeg bruke denne ibis modulen som modulen av 200-pin SO-DIMM slot?
Forresten, jeg bare lagt ut noen DDR signaler, kan jeg bare simulere disse signalene først? Av andre ord, jeg kan simulere signaler om bord før hele brettet har blitt lagt ut?
Konv: Cadence SPB 15.5, layout: Allegro, simulering: specctraQuest.
Takk fra EDA nybegynner!!