hvordan du kan lagre data i ARM7 flash

D

DCO_81

Guest
Hei,

da min ARM7 mc laster ned en fil i sin væren jeg vil lagre det permanent i flash.Så når jeg starter den dataene bør ikke bli tapt.Hvordan kan jeg få til dette?

HI

Hvilken type ARM7 bruker du:

LPC21xx, TMS470, STR7, Sam7, ADUC7xxx osv.

hver MC har egen Flash programming API

All the best

Bobi

Hei,
Jeg ønsker å lagre noen data i Flash for TMS470R1A256.Er det noen kode eksempler eller en flash API eller dokumentasjon?
Maskinvare: TMS470 - Rowley Crossworks - CrossConnect
Thanks a lot!
RaPo470

Hei

Dersom du ønsker å lagre kun få parameter:const unsigned char DAT [0x05, 0x06, 0x012] kompilatoren lagre det automatecly til flashminnetAll the best

Bobi

bobcat1 skrev:

HeiDersom du ønsker å lagre kun få parameter:const unsigned char DAT [0x05, 0x06, 0x012] kompilatoren lagre det automatecly til flashminnetAll the bestBobi

det kommer an på hvilken flash-enheten ur bruker.
ru bruker NAND Flash eller eller blits.
kan u kan poste den del av blitsen her.

Hvilken enhet ru bruker?

Du ønsker å lagre disse dataene i eksterne SPI/I2C FLASH eller du vil bruke IAP kommandoer?

som avhenger perticularlty på ARM enhetstype som hver enhet kan ha diff IAP kommando s.

Kan du utdype søknaden med enheten Numbers ..

Hei,
Jeg bruker TMS470R1A256 med 256KByte On-Chip-Flash.Jeg ønsker å lagre data i siste sektor (0x1003E000 - 0x1003FFFF) av denne On-Chip-Flash, ikke på noen eksterne SPI-flash-minne.
Takk for ditt svar.
RaPo470

Hei RaPo470

For at du bør sjekke
TMS470 Familie F05 Flash ModuleSoftware Peripheral Driver User s
Specification --
Alle Flash-API-ene er gitt i den.

Jeg prøver å gjøre en TMS470R1A256 Vurdering styret hvis du har noen ide pls hjelpe meg. Første punkt har jeg stakk det er har ikke noen Serial Programming nytte.

Thanks and Regards

Girish

girish_wabale skrev:

Hei RaPo470For at du bør sjekke

TMS470 Familie F05 Flash ModuleSoftware Peripheral Driver User s

Specification --

Alle Flash-API-ene er gitt i den.Jeg prøver å gjøre en TMS470R1A256 Vurdering styret hvis du har noen ide pls hjelpe meg. Første punkt har jeg stakk det er har ikke noen Serial Programming nytte.Thanks and RegardsGirish

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back