hvordan du skal koble til analog bakken til digitale bakken?

K

kimjin

Guest
i design, er det to ad konverter, de begge brukes én 5 V forsyning, hvordan du skal koble til analog bakken fly til digital bakken flyet?
Jeg uforstående for days.should jeg bruke et fly for analoge og digitale bakken?
design er en at96 6u Eurocard, bussen kan levere doble 12V og én 5 V forsyning, skal jeg dele makten analoge tilbudet fra digitale leveranser til hvor?og hvordan bør jeg decouple den analoge strøm og jord til digitale strømmen og fly?
Jeg har vært learnd at 3 cap bør plasseres i analog strøm inngang og 2 hetter med en bjelke mellom dem er behov for, hvordan skal jeg ordne strøm filter krets?
skal jeg koble annlog bakken til digital på strøm inngang eller under annonsen coverter?
bør analog strøm og jord deles fra den digitale
står med 2 inductance brukt?
Jeg er en nybegynner, som kan explaine disse spørsmålene? takk.

Vanligvis analoge og digitale deler plasseres separat på PCB.Grond flyene av både analoge og digitale holdes atskilt og er koblet til hverandre, bare ved et enkelt punkt på PCB enten ved hjelp av en jumper (for én sidede PCB) eller bruke en tynn-small sporingsfilene.Dette jumper / tynn sporingsflagg fungerer som inductor og unngår høyfrekvent bakken forstyrrelser fra en side til andre.

Sitat:

Dette er den beste diskusjon jeg har sett på hvorfor ett felles punkt for blandet analog / digitial kretser er nødvendig ..

..

Den beste måten å håndtere bakken Problemet er å ha forskjellige bakken systemer

som kobler til bare ett poeng.
Presisjonen analog REFERANSE bakken bør

alltid være utformet slik at et absolutt minimum av strøm faktisk flyter gjennom

det.
I praksis er dette oppnås ved at alle referanse bakken tilkoblinger

avslutning på ett enkelt

..

Den generelle løsningen til å blande analog og digital sannsynligvis ikke

eksistere, men alle har et dusin eller så delvise løsninger, og det er "svært