Hvordan endre størrelse på bilder i Visual Basic 6?

S

starlet

Guest
hi venn

Jeg er ny i Visual Basic.Jeg ønsker å endre størrelse eller klippe ut bilder til min egen X x Y i Visual Basic.dvs. 800x600 til X x Y noen pixel verdi.men hvordan du gjør det.

og dessuten kan vi få alle pikseldata av RGB i byte av matriser som matriser i Matlab?
hvis noen vet kan du laste opp koden filer.

om hvordan du skal lagre tabellen, her er en kode som skaper et ikoner og lagre det på en. ico filen.

for å endre piksler oppløsning, u kan bruke kontrollen bilde fra VB verktøykassen og sett Strekk fra dets egenskaper vinduet til "true", nå u kan endre oppløsning som u ønsker,

ikke glem å se vedlegg.

hilsen,

Sheriff.

hi sherif12

Jeg lastet ned og fikk ideen om å lagre og gjøre ico filen.men jeg vil endre størrelse på andre bilder også.du brukte 321x321 og lagre 321-1/10 piksler.
Hvordan endre størrelsen jpg, bmp, osv..

også jeg vil endre fargen nivå 2 biter eller noen biter farge rekkevidde.er det mulig med treske hold verdier.men hvordan du får 16 bit farge piksel i 8 farger eller 4 farger (spesifisert av meg - kan bruke terskel (som matlab matriser manipulasjon) eller kan være rød, blå, grønn, gul eller noen).

hvordan du gjør det.vil det bli gjort ved hjelp av RGB dataverdier utvalg hvis det er, og hvordan?trenger hjelp.

hi starlet,

Jeg beklager, jeg har ikke en nøyaktig og presise svar på spørsmålet ditt, og egentlig ikke har tid til å finne det for deg så ville jeg råd til å la spørsmålet @ http://www.experts-exchange.com/

som er et stort IT samfunnet som ligner elektroda i antall eksperter, men i IT, u vil trolig få et svar (r) i mindre enn 24 timer og vil bli den ultimate en.

hilsen,

Sheriff.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back