hvordan er Vos (off-set spenning) er tilfeldig?

A

Ahmed Osama

Guest
Kjære alle

Hvis nå jeg har en op-amp og i faste dens motvirket ved hjelp av en pott, jeg må fikse den igjen etter en stund (sek. min. hr. days ... etc)

takk
ha det

Det er flere årsaker til drift.
1.Vos drift med temperatur - datablad bør ha en spesifikasjon for uv / degC.Du kan prøve oppvarming krets med en hårføner hatt flere meter unna for å se effekten av temperatur.

2.Langsiktig drift.Dataarket kan ha noen opplysninger om dette, men det er vanskelig å måle.Vanligvis tar det dager å dukke opp.

3.Nåværende offset Ios.Ikke glem at gjeldende oppveid har samme virkning som Vos - både temperatur og tid følsom.

4.Krets.Ditt krets kan forårsake avdrift.En pott kan endre verdien fra vibrasjon, temperatur, fuktighet osv. Avhengig av motstandene de også vil bidra.

5.Stabilitet.Hvis kretsen svinger (selv litt) kan dette påvirke lese og endre på grunn av lokale kapasitiv kopling av hender, verktøy osv.

du snakker om tilfeldige offset ...det er mange faktorer som må tas hensyn til ....Kun høyeste finnes .,,..Det skyldes at parametrene som varierer med hensyn til temperatur, biasing, driftsspenning etc. ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back