Hvordan får jeg starter Linux?

N

NTFS

Guest
hei

Jeg vil lære linux som min viktigste OS (i stedet for Windows).

I dag skal jeg installere det (Fedora-versjon), men jeg vet ikke noen ting om linux, hvordan kan jeg begynne å lære det godt.

Kjenner du en likefrem bok (eller ebook også) å foreslå meg at det er godt å begynne linux?

Takk.

(Min logger heter NTFS, men nå er jeg preferd en linux navn).

Primitive Steps om læring linux:
1.Fullstendig skiftende til linux uten ordentlig plan er en veldig modig beslutning, slik at første
lage en plan om:
(a).Alternativer til Softwares du nyte under OLD OS, under Linux.
(b).Hardware Installasjon under Linux.eksempel modemer, skrivere, skannere etc.

2.Ta det rolig og sakte mens læring Linux.
3.Flertallet av online hjelp kommer fra "Manuell sider eller Info sider" som du kan finne
i Linux OS.
4.Det ville være en god idé å holde GAMMEL OS i hånden, fortsetter din vanlige rutine arbeider under
GAMLE OS og holde finne måter å gjøre det under Linux OS.
5.Etablere en vei ut til Internett for å få elektronisk hjelp om Linux fra
Linux OS.

Dude NTFS sin veldig modig av u å skifte til linux .... men jeg vil foreslå at u lage ur systemet en dobbel os system ....... så hvis u ha et problem med linux så u kanne direkte skifte til annet en for ne viktig arbeid ..... hvis u vil jeg canm gir u måter hvordan å lage ur systemet en dobbel os system .....

HI
Jeg skulle gratulere deg for din beslutning om linux, men jeg skal be om u til å ha en dual os system.når u tror u mestrer det så gå for den ene os system, men dobbelt os systemet er bedre for Newby.uansett, jeg foreslå at du boken "Linux Bible".eBok versjon er også tilgjengelig på nettet.Jeg tror det ville hjelpe deg.

Hei

Akkurat som å legge til en kommentar, før du installerer prøve en LiveCD versjonen først.Manya utgivelser Hae begge versjonene, istall og live.På denne måten kan du sjekke for eventuelle hardware problemer og også sjekke om du liker distro.

http://www.frozentech.com/content/livecd.php

Cl

den beste måten å lære fedora linux er en god ebook som "Sams Fedora 4 Unleashed" ... Jeg lastet ned ebook gjennom morpheus ... u kan bruke noe som Morpheus, Væren, etterligne, kaaza, iMesh eller torrents ...
wen u få ebook, kan det bn. CHM format, så gå for pdf-versjon eller har en
programvare for chm å pdf konvertering som fedora ikke har noen BUILTIN programvare for åpning. CHM-filer ...

hei
starte med optaining den RHCE læreplaner og starte reisen fromthere siden den best.hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back