Hvordan generere negative spenning

M

mitgrace

Guest
Kjære dere alle:
Mitt design er inngangen er 2.3V, så jeg vil generere 3 og-3V.
ønsker vi å bruke lade pumpe metoden Har noen noen ideell eller eksperiment?Takk

du kan ikke ta fra samme levere positive og negative spenninger !!!!!!
kan inntaket bli 2.3 fra to separate forsyninger?
gi flere detaljer fra hvor inngangen er tatt?

Quote:

du kan ikke ta fra samme levere positive og negative spenninger !!!!!!

[quote = "fvm"]
du kan ikke ta fra samme levere positive og negative spenninger !!!!!![/ quote] Selvfølgelig kan du det, er kostnader pumpe et alternativ.

Hva jeg mener la oss si du har et batteri med og --
for å få V du tar signalet på og bakken as --
du kan ikke ta for samme batteriet - som signal til get-V og i bakkenCharge Pump er noe annet siden referansen er løst du bare snu signalet spenning

Håper jeg er klar
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Ja, men spørsmålet var akkurat om å designe en kostnad pumpe.Lad pumper også innebære spenningsskalering eller «transformasjon» av fractional forhold, ikke bare inversjon.Etter mitt syn er imidlertid inversjon en måte å tok en negativ spenning fra en positiv tilførsel.

Da spørsmålet ble satt under IC design, antar jeg at det betydde også på denne måten.Dermed detalj gjennomføringen er ikke min business.

Kjære pakitos:
Takk papiret, fordi jeg fortsatt studere systemet vårt bestemte.Jeg vil jobbe i IC design.Har du selv jobber på DC / DC (boost), er Spenningen 2.3V inngang, er det utgang 16 / -16 utgang.vi bare kan bruke en spole, noen kommentar.Takk

behage kanne du omformulere spørsmålet ditt?
du ønsker å designe en krets som forsterker DC spenning fra 2,3 V til 16 og -16?
bruker bare 1 spole?

Kjære herr:
Ja, dette er et annet spørsmål, hvis vi ikke bruker gratis pumpen.Vi ønsker å bruke DC / DC boost krets.
theat generere 16 / -16, og en spole, Hvordan implementerer vi gjøre?Vi ser andre selskap ferdig, og bomben, det bare bruke en spole.Slik at vi er veldig forvirret, hvordan gjennomføre det?Takk

Sjekk disse om dc dc boost omformere teori
http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/an_pk/2031/
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Visste du fastsette din spesifikasjonen nå?I så fall kan det være lurt å nevne noen mer viktige parametere, f.eks ment regulering nøyaktighet, inngangsspenningsområde, dagens nivå, akseptabelt ekstern komponent teller.

Generelt skal en "one-spole" design være mulig, men mest sannsynlig på bekostning av andre eksterne komponenter som ekstra kondensatorer.Du snakker til en enkelt spole, ikke en transformator?

Kjære fvm:
Egentlig er detalj spesifikk ikke endelige.Men vi har sett andre produktet gjøre det?Vi vet ikke hvor er Performace og eventuelle problem når du bruker en spole.Produktet er anvendelse i Driver IC (både TFT-LCD).Gjøre u har noen kommentarer, Takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back