Hvordan grensesnitt LabVIEW med mikrokontroller via RS232?

N

news

Guest
Microsoft poinformowa? dzisiaj o otwarciu nowego studia - MGS Mobile Gaming. B?d? tam przygotowywane gry na potrzeby urz?dze? mobilnych i systemu Windows Phone 7.

Celem studia jest produkcja gier i programów dla smartfonów. Jak podano w informacji prasowej, nowe produkty b?d? wspó?pracowa?y z serwisami spo?eczno?ciowymi, a tak?e innymi us?ugami internetowymi. Wiadomo?? nie powinna nikogo...

Read more...

Jeg har ikke en LabVIEW versjon her hjemme, bare på jobben min så jeg kan ikke teste det ... men jeg har brukt den på mitt arbeid, og jeg tror du må bare sette opp en seriell tilkobling, seriell skrive, seriell lese ... seriell innstillinger ting ... Jeg tror ikke det er mye vanskeligere på dette. Jeg har brukt det i et prosjekt hvor vi kommuniserer med hjemmelaget blackboxes enn RS-232 var det ingen problem i det hele tatt ... kanskje du kan laste ned en driver for en scoop og se hvordan denne forbindelsen er satt opp på de nasjonale virkemidler nettsted

Hei! mobil-det har du eksempel på dette? Vennligst hjelp meg. Jeg brukte LabVIEW 7.1

Jeg har ikke testet det, og jeg er ikke foran PC med LabVIEW men RS-232 med LabView bør være en lek tror jeg. LabVIEW er designet for alle typer kommunikasjon. Er noen ting i LabVIEW hjelp dokumentasjon?

Hei, det er bare en enkel jobb! Se på funksjonsmenyen: Alle funksjoner -> Instrument I / O -> Serial Det er følgende vis: VISA Configure VISA Skriv VISA lest VISA Lukk Bare bruke dem for å programmere din søknad. Hvis du ønsker kan du bruke Instrument I / O Assistant stedet. Her har jeg fått et lite eksempel, dessverre skrevet i 6.1. Den venstre delen er konfigurasjonen av den serielle porten etterfulgt av lesing funksjonen. Den andre deler databehandling hastighet fra en slot-bil. Minn om at den serielle lese vi returnerer en streng variabel, at du kanskje må konvertere til et heltall eller dobbel verdi. Med vennlig hilsen, Halabat.

Du må bruke disse VIS (virtuelle instrumenter): "Visa Konfigurer Serial Port", for å initialisere en seriell port. Eiendommen node "Byte ved porten", for å vite hvor mange byte for tiden tilgjengelig på serieporten. "Visa Les", å lese et angitt antall byte fra serieporten. "Visa Skriv", for å skrive en streng til til serieporten, og "Visa Close", for å lukke en enhet økt, når du ikke trenger den serielle porten.

hxxp :/ / zone.ni.com/devzone/conceptd.nsf/webmain/8DECBF3E0B714BF3862568F9006E7851 hxxp :/ / zone.ni.com/devzone/conceptd.nsf/webmain/C553228FD78A7ADD862568F9006E9129 hxxp :/ / cnx.rice.edu / content / m12294/latest / kan du også bare laste ned en driver for en utstyr (være sikker på at den bruker seriell tilkobling) fra ni.com nettsted og lære det fra den. Jeg bare sjekke dette forumet når jeg er hjemme ikke er på jobb: s så jeg kan ikke sende deg mine eksempler: s

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back