Hvordan installere Linux 7.3 på Intels Centrino-plattform?

G

Goodman

Guest
Hei alle,

noen vite hvor å installere linux 7.3 på Intels Centrino-plattform?

Jeg ønsker å opprette en EDA miljøvennlig på bærbare,
CPU: Intel Centrino
-VGA Chip: 9600 ATI

Hvem kan hjelpe?

you dont, prøv RH9 får kernel 2.4.22 og rekompilere det.JEG fremdeles skrånende få dynamiske frekvensen scalling å arbeide slik at Łapy kjøres med maksimal hastighet.Også jeg anbefaler at du aktiverer ACPI, hvis du skrånende så dont kjøre Linux periode.

http://www.linux-laptop.net/

Sannsynligvis kan du besøke ovenfor nettstedet.

lykke til!

Jeg tror RH7.3 er for gammel for en så kraftig plattform.

Hvis du vil kjøre EDA verktøy, kanskje du kunne installere Fedora Core 1.

Problemet er ikke at Centrino!Det er VGA Chip.Den Radeon 9600 er for nytt for Redhat 7.3.Jeg anbefaler deg å installere Mandrake.Hvis du foretrekker å installere Redhat 7.3, vil du ha mange problem.

Jeg bruker IBM R50 og min VGA Chipset er Radeon 9000.Når jeg prøver å installere Redhat 7.3 på min laptop, jeg møter mange problemer.Etter at jeg bytte til Mandrake, alt fungerer bra

Ansunamu skrev:

Problemet er ikke at Centrino!
Det er VGA Chip.
Den Radeon 9600 er for nytt for Redhat 7.3.
Jeg anbefaler deg å installere Mandrake.
Hvis du foretrekker å installere Redhat 7.3, vil du ha mange problem.Jeg bruker IBM R50 og min VGA Chipset er Radeon 9000.
Når jeg prøver å installere Redhat 7.3 på min laptop, jeg møter mange problemer.
Etter at jeg bytte til Mandrake, alt fungerer bra

gezzas525 skrev:

you dont, prøv RH9 får kernel 2.4.22 og rekompilere det.
JEG fremdeles skrånende få dynamiske frekvensen scalling å arbeide slik at Łapy kjøres med maksimal hastighet.
Også jeg anbefaler at du aktiverer ACPI, hvis du skrånende så dont kjøre Linux periode.

en annen ting
Hvis du bruker SATA-harddisk, 7.3 vil igjen ha problem, minst ett av min venn klarte å installere 7.3 på sin Brandnew skrivebordet

Ja.fleste problemene er forårsaket av VGA-kortet, men noen av dem ikke er og ikke lett å identifisere.

Ja, du kan bruke Redhat 9.0 eller nyere Redhat versjon sikkert, men du vil ikke kunne installere noen av CAD-verktøy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back