Hvordan interface kort til PC og lese data ved hjelp av C / C + +?

R

ranjit123

Guest
Vennligst Kan noen foreslå hvordan kan jeg gå om grensesnitt kortet til PC og lesing av data programmatisk ved hjelp av C / C + +.

Kan ikke si noe om programmering på PC og aldri vil (o;.?.? 1: Hva "kort" du refererer til to Hva du trenger å overføre mellom "kort" og PC-Lav eller høy båndbredde overføring meste grensesnitt er gjøres gjennom parallell / seriell port ... USB er også ganske vanlig i disse dager siden det allerede er faste brikkesett tilgjengelig for enkel USB/rs232 USB / IDE-integrasjon ... Men du burde fortelle mer om dine intensjoner nå (og i fremtiden når spør; o)

Som jeg nybegynner til PC inerfacing begrep jeg faktisk ser noen tutorials eller guide linje for å lære mer på PC-grensesnitt. Det ville vi hjelpe ful dere gi meg noen link.

HII. u bør studere diff bussen strukturer så u vet hvordan pc bussene fungerer slik vi kjenner alle pc kortene r festet til en av disse bussene. u burde se ISA, EISA, PCI busser struktur. Jeg har laget noen grensesnitt kort for gamle ISA og EISA busser hvis u trenger jeg kan sende u noen program notering og hardware design for them.but vil ta litt tid å arange all info for u. lykke seaspac

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back