Hvordan justere / optimalisere Probe-feed til Patch Antenna i IE3D

W

winglj

Guest
Hei, alle sammen.Jeg lurer på hvordan du angir plasseringen av Probe-feed til Patch Antenna foranderlig i IE3D?Jeg prøver å velge alle lag (inkludert 3D) og vindu sonden og sett det "variableo for valgt objekt", men jeg er ikke sikker det er riktig.

BTW, når du angir "sonden feed til Patch", hva er meansing av positive / negative nivå?Jeg lurer på hvordan IE3D modell sonden-feed.Er det forsøker å modellere det slik jevn fordeling nåværende eller noen ting annet?Og det er radius lik indre dirigent radius av koaksial-kabelen?Hvis ja, hva med den ytre dirigent radius?

Takk på forhånd

HI, Winglj: (1) Jeg synes ditt prosedyren er riktig.Du skal kunne definere en sonde sted som en optimalisering variabel.Ja.Du bør velge alle hjørnene på alle lag for det.Denne prosedyren er vist i Zeland Virtual Training in www.zeland.com.(2).Vennligst angi Negative Nivå på bakken (z = 0) og Positive nivå for å være om lag 1% av underlaget tykkelse.Det bør gi svært nøyaktige resultater.Noen referanseporteføljen eksempler er vist i mappen c: \ programfiler \ zeland \ ie3d \ eksempler katalogen.Du kan se perfekt avtale med måling.Hilsen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back