Hvordan kan jeg angi microVia når fanout BGA i Allegro?

E

Eric.Lee

Guest
Jeg har setup tilgjengelige vias inkludert microvia (via7t8) og throughvia etc, ble BGA plassert på nederste laget 8, når fanout av pick BGA, men det alltid bruke throughvia, aldri microvia via7t8. hvordan å fikse dette? Takk.

En lignende spørsmål ble stilt og besvart før på dette forumet. Når du gjør "fan ut av pick" bruk pop up meny for å gå til setup, her kan du oppgi din via type som skal brukes i fan ut. M

Mener du "testpoint" tag i popup-menyen? et annet spørsmål? hvorfor det ble kalt "Testpoints vias"?

Ja, jeg tror jeg gjør det rette som du sa. i "setup" popup-meny, er det noen koder: "fanout, buss ruting frø vias, Testpoints, etc." er det riktig? Har via ble satt opp under "testpoint" tag? Takk. : |

du trenger for å sette opp uVia som primær eller standard via. Ellers vil den ikke bruke uVia for fan ut eller selv under interaktiv ruting. Du kan tilordne primære via i oppsettet. M

Målepunktet vias brukes for IKT og andre testformål de er forskjellige fra andre vias i den forstand at de har sin maskering åpent fra enten øverst eller nederst som per tildelt. de spiller lignende roller som Test poeng. Ricky

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back