Hvordan kan man samle Kina markedsinformasjon?

C

Cosoft

Guest
Enten du diskutere på Kina-markedet oppføring eller bare ønsker å samle kinesiske markedet informasjon for næringsutvikling, hvorfor ikke overføre det til en leverandør fra Kina?Man kan tror jeg kan gjøre jobben med meg selv med støtte fra internett eller lokal informasjon forskning leverandøren.Men snart
vil du finne problemer i dette arbeidet fordi informasjonen på engelsk medium i Kina er ikke lett tilgjengelig som du trodde.

Med flere og flere engelske utdannet personell i Kina, noe kinesisk selskap av middels størrelse kan gi deg en data forskning service på engelsk kommuniseres til deg.Vårt firma har flere års erfaring på dette feltet, som hadde hjulpet noen selskaper fra
USA og Europa inn i Kina markedet.Vi samler inn og analysere kvantitative og kvalitative opplysninger å gi pålitelige og effektive løsninger for deg.Vi gir forståelse av kundenes oppfatning av produkter og tjenester som gir deg fart i riktig retning.Vi tilbyr også utenlandske klienter konsulenttjenester støttes av vår forskning analytikere og databaser på hvert segment av markedet i Kina, inkludert makro økonomi, næringsutvikling, offentlig informasjon, Konkurrentovervåkning, forretningsprosesser, kinesisk selskapsledelse og styring, og andre bestemt emne forespurt av klienter.Hvis det er noe interesse for deg, kan du legge inn en kommentar her eller kontakte meg direkte.

Kontakt oss
E-post: Kontakt (at) co-soft.net
Nettsted: http://www.co-soft.net

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back