Hvordan kan vi simulere SC-CMFB av en OPAMP bruke ADS?

S

Sradio

Guest
hei gutter, får jeg en quesiton å bruke ADS å simulere ren analog byggesteinen: Hvordan kan vi simulere SC-CMFB av en OPAMP bruke ADS? Kan det være? Og jeg gjør utformingen av bandgap refrence bruke ADS, kan det være presise ved hjelp av dette sw? Takk for svar.

Du kan simulere analog ckts i ADS. Alle slags simuleringer er tilgjengelig i ADS. du kan gi BSIM modeller for nøyaktighet.

ADS vanligvis vært brukt av RF folk for å få ulike analyser som harmonisk, smed diagram etc du kan få gode resultater, men du bør gi verktøy med nøyaktige modeller

ja det er mulig med ADS deres er mye kits fra TSMC og IBM er tilgjengelig for analog krets design

Takk for svaret gutta. Jeg lurte på hvordan kan jeg gi nøyaktig analog modell? BSIM modell, trenger jeg å inkludere den ved å skrive inn alle parametere i enheten? Hvis jeg har tråkkfrekvens og HSPICE analog modell, hvordan kan jeg ta det inn annonser? Jeg vet det er vanskelig å få den over gjennom å skrive, tusen takk, jeg bruker nå TSMC RF modell men det bør ikke være så nøyaktig mens implementering i ren analog krets.

Kan noen hjelpe meg med dette problemet? I øyeblikket vet hvordan å inkludere netlist av HSPICE, men jeg har fortsatt ikke dont riktig med Cadence Spectra, jeg vet det er det samme måte å inkludere netlist, men nå har jeg tråkkfrekvensen skjematiske og hvilke av filen bør jeg importere til ADS? For eksempel, for HSPICE, kan vi importere xxx.sp, men hvor ca tråkkfrekvensen? Takk for hjelpen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back