Hvordan kobler vi 3 RF-mottakere hverandre?

S

supernag

Guest
Vennligst forklare hvordan vi kobler 3 RF-mottakere (AD8347) hverandre?iam koble den til PCen

Hva mener du, antenneinngangen eller utgang?
Hvis det er antennen, ville en bryter gjøre?eller gjør du vil ha dem tilkoblet samtidig?

Du vil må være mer presise med hva du ønsker, og krets du har.Ikke alle er interessert i å lese (eller vet utenat) dataarket for denne AD8347, og vi kan ikke gjette hvordan systemet er installert.

Christian

Dette er den faktiske blokkdiagram av mine antenne system.Please sjekke dette ut.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Aah, nå er dette mye klarere.

Nå er ikke jeg en ekspert i RF design, spesielt i de frekvenser, slik at den enkleste løsningen ville være å ha en egen antenne hver RX.
Hvis du ikke kan gjøre det, kan du prøve med bare direkte koble antennen til hver mottakere, selv om jeg tviler du vil få gode resultater med dette.Det kan fungere, men med sub-optimal mottak.
Den beste (tror jeg) ville være en som deler krets (som en "Splittkabel" for TV-signaler, som er bare en transformator og en haug med kontakter) eller kanskje en pre-amp etter antennen, fôring de tre mottakerne til rett impedans.

Jeg liker den 3-antenne løsning beste p-)

Lykke til,
Christian

Takk for din løsning .. Men jeg har 2 antenne elementer (Microstrip antenne) på mottaker siden ... jeg trenger å koble den med 2 forskjellige antenne elementer med 2 RF-mottakere ... Men hvordan grensesnittet vi 3dje receiveren?Og dessuten kan du vennligst nevne hvordan vi grensesnitt med PC for matlab koding?Jeg mener ikke hvordan vi kabel det?

Hvis antenner er microstrip, bør hver RX har én, nei?
Er disse 2-element antenner?Hvis ja, jeg tror ikke du kobler
1 element til hver radio ...

Jeg tror at for GHZ frekvenser, et enkelt stykke o'wire bare
vil ikke ...deretter igjen Jeg har ingen anelse.

Som for tilkopling til PC, igjen det kommer til å være mer komplisert
enn bare å koble den ene enden til den andre.På blokkdiagram
du nevner "BPSK signal på baseband".IE 0 Hz?
Og du sier "prøvetaking ved 40MSPS '.Du vil ikke kunne gjøre det
sanntid med 3-signaler, tror jeg ikke.Eller du ikke vil kunne
lagre data raskt nok.Jeg antar du har ikke et oppkjøp
system?Bare det er et prosjekt i seg selv ...

Igjen må du være mer presis på hva du har, din
krav mv for folk å kunne hjelpe.Ingen leser
sinn.

Takk en meget mann .. jeg setter pris på din hjelp ... Nå gir koblingen av prosjektet som vil være nyttig å fortelle meg nøyaktig solution.There er noen bilder inne i dokumentet ..

http://fens.sabanciuniv.edu/telecom/eng/RWL/SMART% 20ANTENNA% 20TESTBED% 20PROJECT.doc

Jeg synes du burde vite bedre enn meg.Målet med prosjektet synes å være at du finner en løsning.

"Hver mottaker kjeden gjør konverteringen fra RF til baseband, s prøver den på 40 Msamples / med 10-bits presisjon sender prøvene til datamaskinen ved hjelp av nettverksgrensesnitt modul for etterprosessering i Matlab.
Jeg vil si, koble "nettverksgrensesnittet modul" til datamaskinen.

Det er alt jeg kan si for å hjelpe, fordi jeg vet 0 om den slags RF Comms.

Merk at andre medlemmer kan ha inntrykk av at du ber dem om å gjøre jobben din.Det overrasker meg at ingen har sagt "gjøre lekser først, så får vi hjelp" ennå.Så i det minste prøve å hjelpe deg selv, og bevise for oss at du gjorde noe arbeid / forskning ...

ok .. Takk for å minne meg ... jeg har bare 1 spørsmål ... hva slags kabler brukes til å koble Rf mottakere kjede?

Spørsmålet ditt er galt.Du trenger ikke å koble mottakere til hverandre, men alle tre gjennom nettverksgrensesnitt modul til datamaskinen.Og hver mottaker har sin egen antenne.Blokkdiagram er ille tror jeg.
Antennekabel bør være lite tap som vanlig.

How 'bout:
http://www.acehardware.com/product/index.jsp?productId=1286706&cp=&fbn=Taxonomy% 7CAutomotive & f = Taxonomy% 2FACE% 2F1254883 & FBC = 1 & kw = kabel & parentPage = search & searchId = 5688079496

Eller, for store signaler: http://www.pipeplus.com/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back