hvordan kunne jeg sim.

W

wccheng

Guest
Kjære alle,

Kunne noen introdusere noen tutorial eller step-by-step simulering av ISF-metoden?Jeg vil bruke dette til å simulere QVCO.Jeg har sett noen av papiret snakker om dette.Men jeg vet veldig godt hvordan jeg kunne simulere det.Kan noen gi meg noen materialer om dette?

Takk

wccheng

Du må gjøre en masse transiente simuleringer for å simulere ISF.Gjør forbigående og får uforstyrret waveform.Gjør deretter forbigående og innføre en impuls etter kort varighet med et stykke klok lineær kilde og få fase endring i kurveform i forhold til originalen.Gjør dette for en rekke steder i 1 periode for å få ønsket oppløsning.Dette vil gi deg ISF, og siden den periodiske bare gjenta det.Akkurat nå simuleringsverktøy ikke har anlegg for å simulere det direkte.

Dear Sir,

Har du noen tutorial notater å lære simluation prosedyren metoden?Det er fordi jeg ønsker å simulere det.

takk

wccheng

Fremgangsmåten er akkurat som jeg nevnte.Du må gjøre det forbigående simuleringene.Jeg tror de kan gjøres enkelt.Og bare måle fase endringene som oppstår på grunn av ulike tidspunkter du setter impuls.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back