Hvordan legge til en komponent fra Xilinx Kjerne Generator?

H

hqqh

Guest
Hei, jeg bruker i/s/e5.1. Jeg vil bruke en spesifikk komponent fra Xilinx kjernen generator (dual port ram v1.0) men det virker som denne komponenten ikke er inkludert i I / S / e (eller ikke installert). Hvordan kan jeg legge denne komponenten, og hvor kan jeg få det? takk på forhånd, hqqh

Alle kjerner med docs er plassert i $ XILINX \ coregen \ ip \ Xilinx \ primær \ com \ Xilinx \ ip \ og vanligvis er installert med ISE. Den verion 1.0 av Dual-port RAM kjerne er foreldet og leveres ikke mer. Derfor bør du vurdere å flytte til ny versjon av kjernen, eller til gamle versjonen av Xilinx Foundation eller å spørre noen som har gammel versjon av Foundation for å sende deg denne katalogen med gamle kjernen og prøve å installere den manuelt. Jeg vil anbefale den første måten. Ess-X.

Jeg tror du bør få en kjerne oppdatering pakke fra Xilinx Hvis problemet du beskrev var en versjon problem.

kan du gi meg et eksempel? Jeg tror Xilinx IP kjerne er svært nyttig for utvikling raskt. Men jeg har ikke hvordan du skal bruke den.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back