Hvordan performe EVM sjekk av 802.11g-signal?

T

tr

Guest
Hei, Alle,in Agilent signal generator and perform the EVM check, alternatiely, you can show me some tutorial about this.

Har noen kan fortelle meg hvor å generere 54 Mbps OFDM (802.11g) signalet
i Agilent signal generator og utføre EVM sjekk, alternatiely, kan du vise meg noen veiledning om dette.Thks.

Jeg vet egentlig ikke, men har vært å se inn og legger til at testen evne.Her er et papir jeg fant som forklarer prosessen.Fra hva jeg fant, kan du
1) kjøpe en Keithley 2820 og bruker enten deres signalmeister programvare eller bruk Matlab
2) bruke en R & S FSIQ spektrum analysator og deres programvare
3) bruke en agilent VSA eller noen av deres spektrumsanalysatorer og deres programvare

Jeg personlig er lent mot å få keithley utstyr, som det virker mye mer rimelig, men vil gjerne høre fra andre som faktisk bruker ovenfor!

Også her er et forum du kan legge inn spørsmålet i:

https: / / forums.tm.agilent.com / community / viewforum.php? f = 73 & sid = 6d089df3d279c9963aa947fe9d4cff0a

Du kan sjekke ut Litepoint.com også.

De selger VSG / VSA og programvare for WiFi.

Congrats on the kaffekopp BIFF44!

God samtale.Jeg så noen lightpoint ting, men kunne ikke finne ut om det virkelig gjorde mikrobølgeovn / EVM / jitter, etc analyse.

Gratis kaffekopp!What's not to like!

Jeg faktisk jobbet der i et par år.Jeg gjorde noen ganske interessante og utfordrende fase lavt støynivå sythesizers for WiMAX.

Så jeg måtte flytte til Texas, som har sine fordeler og ulemper.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back