Hvordan ping-pong forsterker avbryte offset?

P

Pipeline

Guest
Av papir "En jernbane-to-rail ping-pong op-amp" (JSSC september 1996), jeg forstår ikke hvordan ping-pong offset kansellering fungerer.
Siden Vos vil bli lagret og tilbakemeldinger til en inngang på en annen inngang par, men dette paret vil fungere åpen sløyfe, slik at den lagrede Vos skal forsterkes og bli A * Vos på utgangen.hvordan kan oppveie kanselleres?
Takk!

I ping pong operasjonen har du to identiske forsterkere hver og en er montert i en konfigurasjon som tillater automatisk null av input sin utlignet.Deretter driver krets cyclicly av nullstille en forsterker i løpet av en klokke perio, mens den andre er koblet til hoved loopen, da, i løpet av neste klokken periode, det zeroed forsterkeren er koblet til hoved loopen, mens den andre forsterkeren er zeroed.

Som du swith fra en forsterker til den andre, mens den andre forsterkeren blir zeored, dette kalles ping-pong.

Takk, og jeg vet prinsippet.
Nå er spørsmålet mitt er det to innspill par ONE identiske forsterker, en for signal og den andre for offset tilbakemelding.men når det fungerer som en forsterker er det bare inngang paret closed-loop, og den andre inngangen paret er faktisk åpen-sløyfe.
hvordan kan vi bruke open loop å gjøre avbryte offset?Jeg forstår ikke dette i avisen.

hei rørledning,
kan du legge papiret eller koblingen til ping-pong papir
takk,
ha det

her er papiret:
http://ieeexplore.ieee.org/iel1/4/11273/00535417.pdf

Lenken du putte det kan bare nås ved IEEE medlem.Kan du laste opp her i dette forumet?Jeg kan sikkert hjelpe deg ut etter å ha gjennomgått papiret.

Rørledning,

Den Amin inngang brukes som inngang, og som du sa, er det sannsynlig å være del av en lukket sløyfe.Den andre inngangen er brukt for offset erstatning, så noen lagring enhet, sier en kondensator, skjevhet denne andre innspill for å få den totale forsterkerens motvirket nær null.ikke noe problem hvis denne andre innspill opererer i åpen løkke, forutsatt at lekkasje strømmer gjennom bryterne som brukes til null forsterkerne ikke innføre så mye drift under forsterkning fase.Ping-pong frekvens avhenger av lekkasje.

Takk Humungus.
Jeg forstår i åpen-sløyfe, kan korreksjon input avbryte oppveid av inngang.Men når vi bruker dette forsterker closed-loop, signalet inn paret ikke er åpen-sløyfe, så er det noen endring da?det er der jeg er forvirret.

BTW, kan noen forklare hvordan du finner klokkefrekvensen og offset-lagring kondensatorer i detaljer?takk!

Pipeline skrev:

Takk Humungus.

Jeg forstår i åpen-sløyfe, kan korreksjon input avbryte oppveid av inngang.
Men når vi bruker dette forsterker closed-loop, signalet inn paret ikke er åpen-sløyfe, så er det noen endring da?
det er der jeg er forvirret.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back