Hvordan søke volumkontroll til klassen D output scenen

B

bbqsky

Guest
I min design, klasse D output fasen er direkte drived av en Sigma Delta modulator (PWM output).

Min metode er å redusere digital inngang nummer for sigma deltaet modulator men losting dynamikkområdet

takk for alle svar

Du kan justere strømtilførselen til å styre utgangseffekt.

Hvis klasse D output stadium vil levere mer enn 100mA å drive høyttalerne, hvordan å realisere?

Kjære bbqsky:
Jeg designer en klasse-D-utgang scenen også, kan u gi noen råd eller nyttige notater eller solusin av problemet meeted i designet?takk;

Hvis du velger H-broen architecure, er det avgjørende å sikre at signaler i hver gren av differensial banen har like stige og falle ganger og dermed nå
veksling terskel-spenning av vekselrettere på nøyaktig samme øyeblikk.

Utvikler du forsterkeren fra scratch?

ELLER BRUKE noen annens Circuit?
Jeg skal bruke A Maxim FORSTERKER I DESIGN HVOR jeg bruke det til å kjøre GALAVOMETER.Jeg har ikke mottatt Ruten ENNÅ .. men det ser ut som om utgangssignal. Avhenger av signalinngang SÅ DET ER LETT Å KONTROLL MED PREAMPLIFIER eller endre Skaler MED DAC eller Partall endring, spenningen referanse til de DACS

Signalet innspill til klasse D er PWM, er det pluse og så er utdataene
Jeg tror, for å styre volumet, er det bare 2 måter
1.PWM som innspill til klasse D repesent forskjellige volum, kostnaden er lossing systemet vårt dymatic utvalg
2.Amplitude av utdataene PWM (pluse) kan kontrollere.
Siden klassen D består av buffere, det vil justere Spenning
Hvis jeg vil ha 8 nivåer volnme, det vil være vanskelig å realisere og tap effektivitet

legge motstander til ouput grenen av cz, vil det føre til avtagende effektivitet.

Jeg hørte en digital volumkontroll teknologi i klasse D, men jeg dont vite hvordan det fungerer? som har noen instruksjoner om denne asepct?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back