Hvordan simulere linearitet av et rekreasjonsområde oscillator

I

icpaopao

Guest
Jeg har noen spørsmål om hjelp. 1. Hvordan simulere linearitet av et rekreasjonsområde oscillator. 2. Hvorfor noen papirer bruke HD2 til descripe kontroll linearitet av en oscillator i stedet for THD eller HD3. 3. hva er forskjellen mellom ". FFT,. fire" 4. Hva slags jitter kan måles ved eye diagram? Er det syklus-syklus jitter? Vær, hlpe meg. Thank you very much. Idé:: idea:: idea:

1. anta at du sa det er VCO. Gi en rampe styrespenning, sjekk ut periode oscillator. vi kan få gevinst på VCO, vil vi få linearitet. 4. fra øyet diagram, tror jeg vi kan måle perioden jitter. Ryan

Takk for svar. 1. Jeg kan få vf kurve, men HD2, HD3 brukes vanligvis til å descripe på linearitet, hvordan kan jeg få HD2, HD3? 4. Fra enkelte produkter, fant jeg parameteren av produksjonen jitter er 50psp-p. Hvordan kan jeg få den (psp-p) fra eye diagram?

Har HD2 betyr andre Harmonic Distortion? Jeg har ikke brukt HD2 for linearitet beskrivelse i VCO før. Betyr psp-p betyr ps (peak-to-peak)? Jeg finner et bilde, kanskje det kan gi litt informasjon.
29_1188920016.jpg
eye diagram Du kan få mer informasjon om jitter på www.agilent.com "Measuring Jitter i Digital Systems, Application Merk 1448-1 "Ryan

JA. HD2 betyr andre Harmonisk forvrengning. Thanks. Ja, det er perioden jitter. Jeg synes definisjonen. 'Periode jitter er måling av et signal, vanligvis en gjentatt signal fra en kant til en annen lignende gjentar kant. Felles perioden måleverktøy måle stigende flanke av et signal til den neste stigende flanke. Etter å ha tatt et betydelig utvalg av perioden målinger, kan standardavviket og toppverdiene løses: dette statistisk informasjon er perioden "jitter" i signal '. Men spørsmålet er: 1. Hvordan kan jeg bruke cosmosscope til caculate tiden forskjellene mellom annenhver stigende flanke. Og så får standardavvik. 2. Som jeg vet, DB2 er en DC parameter, Hvordan kan jeg få den? For hjelp, takk.

I CosmosScope kan vi bruke sin måling for å få den perioden av hver syklus, kan da få perioden avviket. Ryan

Fikk den, takk. Jeg får den perioden jitter. Men hvordan å simulere HD2, HD3? hvorfor HD2 er xx dB, men total harmonisk forvrengning = 73,3390 prosent hvorfor enhetene i HD2 og THD er forskjellige?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back