Hvordan vise skjematisk i Synplicity?

O

omara007

Guest
Hei folkens ..

Noen vite hvor å vise den genererte netlist som en skjematisk i Synplicity?
Jeg bruker synplicity som leveres sammen med Lattice ispLever pakke ..

Takk på forhånd

Har du sett på brukerne guide eller brukt den hjelp-funksjonen som følger med verktøyet (jeg antar du bruker Synplify)?

Din RTL blokkdiagram skal automatisk generere mindre du har endret noen innstillinger.

E

nxtech skrev:

Har du sett på brukerne guide eller brukt den hjelp-funksjonen som følger med verktøyet (jeg antar du bruker Synplify)?Din RTL blokkdiagram skal automatisk generere mindre du har endret noen innstillinger.E

Hvis det du refererer til, er logikken implementert i enheten du bruker, du wont bli at fra Synplify.Du må få det, hvis det er tilgjengelig, fra Lattice verktøyet.

Jeg vet Xilinx brukes for å tilby den evnen, men siden jeg egentlig ikke fant det nyttig at jeg ikke har holdt tritt med hvorvidt de fortsatt støtter den funksjonen.

Du må kanskje kontakte din lokale Lattice FAE for å få hjelp med det.

E

nxtech skrev:

Hvis det du refererer til, er logikken implementert i enheten du bruker, du wont bli at fra Synplify.
Du må få det, hvis det er tilgjengelig, fra Lattice verktøyet.Jeg vet Xilinx brukes for å tilby den evnen, men siden jeg egentlig ikke fant det nyttig at jeg ikke har holdt tritt med hvorvidt de fortsatt støtter den funksjonen.Du må kanskje kontakte din lokale Lattice FAE for å få hjelp med det.E

Jeg har ikke brukt dette verktøyet, men du vil kanskje prøve å komme i kontakt med en FAE fra Lattice da de kan være til stor hjelp.

E

Hvis du vil vise skjemaer og du r som følger med Lattice isp spaken myk.
da kan du bruke PRESISSION syntese verktøy levert sammen med det.

vikrant.eda skrev:

Hvis du vil vise skjemaer og du r som følger med Lattice isp spaken myk.

da kan du bruke PRESISSION syntese verktøy levert sammen med det.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back