hvorfor avviker figurer av Yagi Uda antenne

T

thegame2008

Guest
im arbeider med Yagi Uda som prosjektet mitt og som jeg ser i det virkelige liv der avviker typer Yagi Uda noen er normal form alle er fra dipol og regissører ... noen er i form av ovale dipol og direktører og noen har en form av satalite reflektor og direktører ....Jeg så også direktører i vertikal og horizantal figurer i avviker yagies eller i samme Yagi ... den ikke effekten av signaler når begge (horizantal og vertikale styremedlemmer er i samme antenne)
hva disse betyr ....hvor er de bruke .... og hvordan teser effekter av paramerts av antennen ....

@ thegame2008:
De ulike typer av Yagi antenne eksisterer for å tjene ulike formål, for eksempel å få en høy fremover gevinst, lav front-to-back forhold, skarpe strålebredde, horisontal eller vertikal polarisering, høyt eller lavt antenne inngangsimpedans, etc. ..Hver type regissør, reflektor og drevet element var utformet for å tjene et bestemt mål.
Men antenne alle disse Yagi overholde Yagi antenne prinsippet om at: Antenne elementer må ordnes i størrelsesorden reflektorer, drevet element, direktører og ony drevet element er spent.
håper det hjelper

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back