Hvorfor er "****" kritisert?

J

jpanhalt

Guest
Tittelen vil vises som fire stjerner. Ordet er "pokker" med en "a" i stedet for en "e." Den gerund form av verbet er tillatt. Hvorfor er ikke verb? John

Jeg tror 'h.ack' er et tabubelagt ord sammen med noen krenkende ord-på dette forumet. Selvsagt den gerund form av verbet er stort sett en ulovlig ting å gjøre. (Jeg sa PRIMÆRT ...). Så for å unngå diskusjon om slike ting på forumet-det må bli sensurert.

Gosh, jeg tror ikke jeg noensinne har hacket noe ulovlig. Kanskje jeg annulleres garantien, men det er en billig og enkel måte å få noen ganske avanserte ting. Engelsk er et rikt språk. Vi regelmessig lage verb av substantiver (f.eks Bork). Selv ordene, "ting" og "junk" kan brukes i en profan forstand. Den andre dagen forsøkte jeg å poste noe om at personen måtte h.ack noe ved å gjøre slik og slik. Det var ikke et forslag til ulovlige handlinger. Når det holdt å dukke opp som stjerner, ble jeg sjokkert. Det jeg antyder er at ordet har kommet inn i slike felles bruk, at andre betydninger har falt til veikant i elektronikk og kan ignoreres her. John

Vel jeg dont selv vet hovedårsaken. Jeg foreslo en hypotese basert på en antagelse. Jeg kan være galt. Jeg forstår hva du sier. Men jeg vet ikke hvorfor liker det at ...

Skal være fikset, men jeg må bygge om natten. Sorry for problemer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back