HYDERABAD vil være det neste FAB CITY IN INDIA

A

abhi8206

Guest
hei GRUPPER MEDLEM

DET ER hørt fra de siste månedene AT FABRICATTION anlegget vil bli åpnet SO hvordan det vil være bra for USA og hva som skal JOBBEN OPPOTURNITY FOR OSS?

AS IF AKKURAT NÅ du leter etter en jobb eller ønsker å endre.ICAN være nyttig for U AS Vi samarbeider med rundt 80 KLIENT i India i SEMICONDUCTOR bransjen, og er sentral aktør i AT

Meldinga har to deler
1.vil fabrikasjon anlegget vil være der i Hyderabad
2.hvis du er ute etter et jobbskifte, kan du kontakte meg så jeg kan være nyttig i det.

ja, har grunnsteinen er lagt, er det ventet å rulle på innen 2008, ville det sikkert generere mange arbeidsplasser.

Vennligst bruk english nøye, i guess u gjør mange feil i en hast.
Jeg er interessert i jobben, hvordan kan u hjelpe?

Takk.

vi er toppen voksende konsulent i India.vi har rundt 5o kunder over hele India, og de har åpning i hvert domene som grensesnitt, motor, verifikasjon, minner, fysisk utforming.

Vi kan diskutere disse oppoturnity hvis du kan kontakte meg på abhishek.s (at) careernet.co.inTakk og Tänk
Abhishek

im bestemt at HYD.vil fremstå som den neste fab byen ikke bare India, men 4 i verden som helhet ...... som avbildet fra nåværende scenario at store på design syklusen blir flyttet til India og en gang fab starter er det ikke stoppe å Indias suksess ...... lenge leve India og tre ganger hurra for oss, VLSI ingeniører i India .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back