hyperlynx: legge ibis modeller

B

buenos

Guest
hei.

Kan jeg legge ibis modeller til ic pinnene samtidig?
Jeg mener jeg ønsker å legge til samme ibis modell for alle de 100 I / O pinner av en IC.
Jeg vet hvordan du legger ibis pin med pinner, men altfor sakte.

Jeg åpnet en HYP fil i hyperlynx, som er eksportert fra en protel design.

Prawie 2000 zgłoszeń dotyczących zamieszczania i rozpowszechniania nielegalnych treści w Internecie trafiło w I kwartale 2014 r. do zespołu Dyżurnet.pl, który jest jedynym w Polsce punktem kontaktowym przyjmującym zgłoszenia o nadużyciach w sieci.

Read more...

u kan tilordne et IBIS modellen til en komponent av gangen ved å tilordne modell til referanse betegnelse

Hei

dette er om SI analyse.

Hva folk gjør med signalene endte til enhver connector.Generally vi ikke har ibis modeller for koblinger.
Så det litt smerte

Hjelpen er virkelig verdsatt!

S, kontakter dont ha IBIS modeller, men din har Touchstone, krydder modeller vanligvis prøvestein modeller ru brukes for tilkobling modellering

deretter hvordan å simulere en SODIMM-minnemodul, knyttet til mitt hovedkort design?jeg sjekke micron nettsted, men bare PDF-filer ...

du sa dette:
"u kan tilordne et IBIS modellen til en komponent av gangen ved å tilordne modell til referanse betegnelse"
-am fortsatt spørre: hvor?
i Protel?Lagt etter 2 minutter:Å, jeg har nettopp funnet modeller for en SODIMM minne.dens IBIS.på micron nettsted.

går du til Edit-menyen er det. ref ic automapping der u kan tildele amodel til komponent

thanx.
noen ganger ikke kan finne en modell for noen pinner i ibis filen.(feilmelding) eller noe sånt.
"pin22 komponentbaserte IC3 har ingen modell i filen xxx.ibs"Lagt etter 17 minutter:i ibis filen, den har en modell:

[Pin] signal_name model_name R_pin L_pin C_pin
22 A10 inbuff1 94.8m 5.35nH 1.27pF

Dersom en modell er tildelt etter en nål i IBIS, vil den automatisk maps det

I modellen IBIS hvis hver pin assigend en modell seperatly THN vil den automatisk tildeler i BOardsim.but hvis ikke liker noen VIRTEX IBIS fil THN u være nødt til å velge hvilke I / O-modellen u vil manuelt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back