i Pakistan

C

comsians

Guest
plz fortelle meg selskaper som tilbyr arbeidsplasser for Electrical Engineer spesielt for "Designer"

venn av meg videresendt meg ...
Quote:----- Opprinnelig melding -----

Fra: paksef (at) yahoogroups.com [mailto: paksef (at) yahoogroups.com] På vegne av PakSEF Karriere & Job Board

Sendt: Thursday, 05 January, 2006 10:51

Til: info (at) paksef.org

Emne: [PakSEF-VSTTT] Re: ASIC jobb på Palmchip i Lohore
============== PaKSEF Tech Karriere & Job Board =================
Palmchip Corporation, et Silicon Valley basert høyteknologiske selskap, har sitt design sentre i Lahore og Islamabad.
Vi har en rekke stillinger åpen for ingeniører (M.Sc. eller B.Sc. i EE) med 1 6 års erfaring i ASIC Design and Implementation.
Attraktiv lønn pakker commensurate med erfaring og utdanning vil bli tilbudt til utvalgte kandidater.
Den nødvendige ferdigheter er:God Verilog / VHDL erfaring

Synthesis erfaring (Synopsys / Xilinx / Actel)

Bekreftelse (Modell utvikling, Test utvikling, Test Plan utvikling)

Timing Analysis

Logic Design

Computer ArchitectureFor information about the company, visit www.palmchip.com
Vennligst send din CV som beskriver detaljert arbeidserfaring, skill set, utdanning, dommere og kontaktinformasjon til ASIC-jobber (at) palmchip.com
For mer informasjon om selskapet, besøk www.palmchip.comArshad RiazuddinPalmchip, arshad_riazuddin (at) hotmail.com

================================================== =============Å legge jobben anouncements på PakSEF's Job & Career Board, email paksef (at) paksef.org (Re: Job Anouncement)================================================== =============

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back