IC kompilatoren 2005-installere problem

S

sc266

Guest
Jeg har problem med IC kompilatoren 2005.Her er hva jeg har i pakken:
dcm_script dcm_script_hp32
dcm_script_rs6000
dcprocheck_exec_script install_dc
install_icc
install_icc_shell
install_lc
install_mc
install_psyn
install_vhdl
setup_astro_env_script
setup_icc_mw_env

Når jeg kjører. / Install_icc, spør det meg at

Synopsys rotkatalogen [/ usr/Synopsys/IC_COMPILER_2005_12_SP1]:

Jeg skriver / usr / Synopsys (min installere katalog) og vis den opp

/ usr / Sysnopsys / admin / setup / .synopsys_dc.setup ikke funnet.

Synopsys rotkatalogen [/ usr/Synopsys/IC_COMPILER_2005_12_SP1]:

Kan du fortelle hva problemet er?

Takk og Regards

Du bør bruke installasjonsprogrammet (Synopsys programvare for installasjon av produktene deres) til å installere ICC.

Ja, jeg har Synopsis installert, men jeg vet ikke hvordan du installerer den.Kan du gi meg beskjed skritt å installere den.
Takk

Du kan kjøre installasjonsprogrammet's GUI gjennom kommandoen "SETUP.SH".Og så kan du gå til directionary av ICC og velg ICC packge i GUI.

Takk for rask respons.Men det spør CD nummer eller nummeret på denne CDen, ærlig jeg ikke har det.Hvis jeg hopper over dette trinnet, det automaticly nært.Vet du hvordan du skal hoppe over det?
THanks

Når jeg skriver. / Install_icc jeg får en melding som forteller meg: "The ICC installasjonen er ikke komplett uten Milkyway".
Hvordan kan jeg gå gjennom dette, jeg prøvde å laste ned Milkyway fra Synopsys området, men en lisens kreves.

Kan du fortelle meg hvor jeg skal finne Synopsys Installer, nettadressen angitt med Synopsys eksisterer ikke lenger!

Det virker som den pakken du bruker, er ikke den originale.Kjør cksum å sammenligne CRC-nummeret.

Kan du fortelle meg hvor jeg skal finne Synopsys installert?

meg

Du kan finne Synopsys installasjonsprogrammet inn her:
ftp://user:hehe (at) elektroda.kicks-ass.net/elo/synopsysinstaller_v1.0.tar.gz

Men installasjonen ikke ferdig med hell, sier den at jeg trenger Milkyway installasjon.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back