ImageCraft (iccAVR) VS IAR Embedded Workbench

E

ee_cchac

Guest
Kjære alle,

jeg nå planlegger å bruke følgende to programvare for å hjelpe meg å skrive C språk og deretter complie til *. hex for min MCU AT90SL8535Men i møte noen problemer som følger:

1> hvilket program er bedre for MCU meg å jobbe med?hvorfor?

2> begge temp.Lisensen er .. går tom for tid .... men jeg fortsatt ikke er sikker å bruke som en ..... bortsett skjema "format" min harddisk, annen "metode "...... Jeg søker fra internett for lang lang tid.Jeg var bare i stand til å løse mitt problem fra iccAVR ... men ... hva med IAR?

3> Hva med kode visjon AVR og WINAVR?er de gode å bruke?hvorfor?

4> for alle ovennevnte program jeg vist ovenfor, er det sant at annet program som passer for forskjellige modell av MCUs?Jeg kjenner mine spørsmål synes litt likt som spør jeg før, men jeg ønsker alle ekspert kan bruke litt tid på det og hjelpe meg å løse problemet ....

så takk

Forresten, jeg ønsker å søke noe PCB eller "schiematic" for AT86RF211 development kit for prosjektet mitt ......... også noe informasjon om det er velkommen også å gi .....

Thz

IAR skal produsere den mest effektive koden, men er dyrt $$$$$$$

Jeg bruker WinAVR, og det genererer verry akseptabelt koden.

Min recomendation er WinAVR, som du ikke har restriksjoner på kode størrelse.

/ Bingo

Jeg er enig med Bingo600 er IAR den beste.Men det er veldig regning.

Første IAR
andre winAVR
tredje Imagecraft

Jeg jobber med IAR, er det noen små men løsbar problem, men det er bedre i koden størrelse og RAM behandling enn imagecraft, jeg for to år siden jeg jobbet med imagecraft.

for winavr er synes at det er vanskelig å jobbe med den, og dens Make-filer.

Kjære alle,

så takk for alle gi meg respone, men synes det IAR er for dyrt for akademisk bruk.

forresten, jeg har fortsatt problem med meg kildekoden fra Atmel, de kode er zip og last ...... det er virusfrie.det er to Versjon, salg (* den personen som selger som kit til meg *) sa begge er samme.Jeg bruker MCU 8535.Mange takk
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Hei,

codevision arbeider fin for meg.Foruten codevision har mange bibliotek funksjoner.Jeg bruker codevision (evaluering versjon) med ATMEGA32 og alt er OK

greetings from Spain

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back