Inductors for EMC er forskjellige?

E

eem2am

Guest
Jeg ønsker å bruke mindre disposisjonsnivå inductors for differensial modus filtrering i batteridrevet (12V) SMPS.

er det riktig at slike inductors kan ikke være samme type som inductor at jeg bruker som slått gjeldende inductor i boost konverter?

... siden inductors brukt i differensial modus EMC filter bør ha en veldig veldig høy selvtillit resonans frekvens og er ikke samme type inductors som den typen som får brukt som bytte inductors i boost konverteringsprogrammene etc?

den iductors som du nevner om, for øke smps, har Al lav, er de med såkalte distribuited airgap (gul torids med hvit side, eller ligt grønn med rød side, amng mest brukt) må du ha en hi-permeabilitet ett (grå eller grønn farge toroid) og for differensial-modus, to identiske windings winded motsatte.de som er winded sammen er for vanlige modus.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Takk,

Tror du automotive EMC test er vanskeligere å passere enn andre EMC tester eg for innenlands utstyr?

Tror du bilen selskaper først installere Lineær regulator stil strømforsyninger for å få produktet ut til markedet, og arbeidet med en EMC passerer strømforsyningen dvs skifte modus helt ...... så slipper produktet med i?

som er bestått automotive EMC standarder horrendously, hideously vanskelig?

i cant se hvorfor en bil er en isolert enhet "og
ikke akkurat forstyrrer andre biler.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back