Ingeniør i Shenzhen kreves

F

fastcomponents

Guest
Vi er et raskt voksende komponent kilde selskap kalt Fast Components Limited (http://www.fastcomponents.co.uk).Vår virksomhet spesialisering er i salg komponent sett, og vi har et stort spekter av kunder i USA, UK og Europa.

Vi selger våre setter direkte til amatører, studenter, skoler, universiteter, og også kilde komponenter for store distribusjon selskaper i Storbritannia og Europa.

Det vi trenger er å finne noen som kan jobbe full tid med oss for å etablere et kontor til kilden komponenter i elektronikk markedene i Shenzhen.Vi har allerede en liten gruppe i Hong Kong håndterer eksport logistikk / pakking, og også et par kilde ingeniører i Suzhou.

Hvis du er interessert i å hjelpe oss å bygge et lite selskap i et mye større en, ta kontakt.Du kan sende meg på tom (at) fastcomponents.co.uk.Vi er profesjonelle, men veldig vennlige, og ønsker å flytte så fort som mulig (som vårt navn tilsier!) For å få et fotfeste før noen reell konkurranse fremstår.Markedet for våre komponent sett er stor, og vi har en unik og smart måte å jobbe med våre sourcing kunder i vest, som er å vinne oss mange nye kunder.

Etterspørselen etter våre produkter og tjenester er slik at vi ikke lenger er i stand til å håndtere selv, det er derfor vi trenger å få hjelp fra noen på heltid for å etablere et kontor for oss i Shenzhen.

Skål,

tom.

tom (at) fastcomponents.co.uk

ps.vi skal være i Shenzhen for et par uker i slutten Feburary / begynnelsen av mars ...

----------------------
Fast Components - den beste måten å kjøpe komponenter
www.fastcomponents.co.uk

god forretningsskikk, i Shenzhen har en lav kostnad elektroniske enheter.

Hvis ineterested investere i Filippinene kan du PM meg!

Thank You

hvis ur interessert å komme til Egypt .... fortelle meg plz .... takk

hvis u trenger informasjon om Shenzhen, pls PM meg.jeg er i Shenzhen.

Jeg er i Shenzhen akkurat nå er jeg veldig interessert i den

Jeg er veldig glad for å se denne nyheten, jeg tror vi kan gjøre mange ting sammen, fordi jeg har gjort komponenter mange yeays i Shenzhen.slik at u kan kontakte meg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back