inngangsimpedans

D

demodb

Guest
hallo,

Hvordan vil du bestemme Rin av denne delen av kretsen.Jeg trodde vi kunne omtrentlig dette ved β / gm.Dette gm er ca.med 40 * Ic, men disse tallene samsvarer ikke mine simuleringer.Hva gjør jeg galt.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

beregnet den ut selv.så thx for alle som leser den, og var på jakt etter svaret.

egentlig jeg simulerte den med en lasting motstand og dette satte Q37 i metning.Hvilken av kurs vil gjøre ditt simulering annerledes.

Fortsatt ikke forstår, Gjorde det gjøre Q36 også i metning?Ellers hvis Q36 var aktive da input motstanden fortsatt skal β / gm og hvis du beregnet gm fra den simulerte gjeldende gjennom Q36 det bør fremdeles har lagt opp.

du er riktig, men er ikke den nåværende gjennom Q36 bestemmes av gjeldende gjennom Q37 som fungerer som en aktuell kilde.Hvis dette Q37 er mettet det er ikke i stand til å tilby de gjeldende jeg vil ha det også, og så beregning og simulering ikke legger opp.

Å ok, jeg trodde du målte Ic gjennom simulering og deretter beregnes β / gm hvor det burde ha gitt deg det riktige resultatet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back