Input Common Mode Swing

K

kiat

Guest
Hei alle sammen, jeg har en tvil på icms.med hensyn til at vi normalt beregne min og maks svinge ved å vurdere vilkårene for transistorer i inngangen scenen å være i aktiv region.

Betyr dette at transistorene på senere stadium er også i aktiv region?

Hei kiat.
Jeg tror regner vi alt dette input CM serien å gjøre vår krets arbeid.som betyr, vil vi beregne utvalg som vår krets fungerer.Så jeg tror vi alltid anta andre neste fasene gjør jobben sin.De er i aktiv modus.

Hilsen,
Ezt

takker alle for ans ...

hei ezt, så u mener vi antar at hvis inntaket transistorene er i metning, vil resten av transistorer også følge?men det synes at det ikke er tilfelle noen ganger ...

kiat skrev:

Hei alle sammen, jeg har en tvil på icms.
med hensyn til at vi normalt beregne min og maks svinge ved å vurdere vilkårene for transistorer i inngangen scenen å være i aktiv region.Betyr dette at transistorene på senere stadium er også i aktiv region?

Endre input Commom Mode spenningen på inngangen vil ikke påvirke biasing på senere stadier.Så transistorer på senere stadier skal fortsatt arbeide i den aktive regionen.

kiat skrev:

Hei alle sammen, jeg har en tvil på icms.
med hensyn til at vi normalt beregne min og maks svinge ved å vurdere vilkårene for transistorer i inngangen scenen å være i aktiv region.Betyr dette at transistorene på senere stadium er også i aktiv region?

Endre input Commom Mode spenningen på inngangen vil ikke påvirke biasing på senere stadier.
Så transistorer på senere stadier skal fortsatt arbeide i den aktive regionen.
din betyr at innspill scenen og senere stadium bør være separat trodde de ikke er knyttet for mye?

innspill vanlig modus Rekkevidden er bare grensen til som transistorene skal drive lineært, dvs. i metning, hvis innganger overstige denne verdien, så åpenbart u skal ha ikke lineær operasjon, så klipping kan forekomme.

hilsen
amarnath

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back