Inter micon kommunikasjon

V

vamanan

Guest
Dear all,
Jeg utforme et produkt med ballast krets lyssetting en fluorescerende lampe.Jeg bruker microcontroller også styre andre funksjoner.Nå har jeg lyst til å gjøre neondisplayet lampe eksklusivt for meg.Så jeg planlegger å bruke noen andre microcontroller circuitory,
vil PCB som blir smeltet inni Fluorescent lampe.Så for å unngå andre personer dupliserer samme jeg planlegger å gi en intercommunication protokollen slik at hoved-kontrolleren og en på innsiden av lampen vil snakke seg imellom, og bare hvis den er ekte lampen vil lyse.Er min idé OK eller er det noen bedre ideer enn dette.Hvis jeg ønsker å gjennomføre dette hva bør kommunikasjonen mellom micons.Vennligst gi en ide.
Forhånd takk.
Hilsen,
Vamanan Kutty

Dropbox to jedna z najpopularniejszych usług w chmurze, która służy użytkownikom do przechowywania kopii zapasowej danych i synchronizacji plików pomiędzy urządzeniami. Firma weszła w partnerstwo z producentem smartfonów Sony. Na mocy umowy na telefonach Xperia Z3 preinstalawana jest teraz aplikacja kliencka Dropboksa, ale integracja usługi z systemem Android i nakładką Sony ma być jeszcze szersza.

Read more...

bruk X10 til å styre enheten via strømtilførselen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back