Inverter

G

gulrot

Guest
hei

Hva vil være overføring kurve av en inverter hvis jeg endrer vdd og VSS?

ME skrev:

Hvis du endrer vdd og VSS du vil ødelegge inverter.

Jeg grunnleggende enige med "HCM_Bucat", men har mer informasjon.Man kunne kalle det et forringet buffer (ufullstendig prøver å kartlegge innspill staten til utgangen stat) hvis vdd og VSS reverseres.Og VSS er ikke nødvendigvis bakken, mer spesifikt den enten bakken eller en negativ levere (i forhold til VDD).

Den PMOS enheten i praksis blir en "pull-down" enheten og NMOs enheten blir en pull-up enheten, nøyaktig det motsatte av det de gjør best.

] the output can be pulled down to no lower than Vtp (V threshold for the PMOS device) instead of zero.

Utgangen kan dras opp til maksimalt | vdd - Vth | hvor Vth er NMOs terskelen spenning og [tillegg]
resultatet kan bli dratt ned til noe lavere enn VTP (V terskelen for PMOS enheten) i stedet for null.

Case 1
Input = 0, output = 0 VTP
Case 2
Input = 5V, output = | 5V - Vth |

Betyr det betyr at denne omformeren kan brukes til å begrense spenning swing?

golfbumb skrev:

Jeg grunnleggende enige med "HCM_Bucat", men har mer informasjon.
Man kunne kalle det et forringet buffer (ufullstendig prøver å kartlegge innspill staten til utgangen stat) hvis vdd og VSS reverseres.
Og VSS er ikke nødvendigvis bakken, mer spesifikt den enten bakken eller en negativ levere (i forhold til VDD).Den PMOS enheten i praksis blir en "pull-down" enheten og NMOs enheten blir en pull-up enheten, nøyaktig det motsatte av det de gjør best.
] the output can be pulled down to no lower than Vtp (V threshold for the PMOS device) instead of zero.
Utgangen kan dras opp til maksimalt | vdd - Vth | hvor Vth er NMOs terskelen spenning og [tillegg]
resultatet kan bli dratt ned til noe lavere enn VTP (V terskelen for PMOS enheten) i stedet for null.Case 1

Input = 0, output = 0 VTP

Case 2

Input = 5V, output = | 5V - Vth |

lokeyh skrev:

Betyr det betyr at denne omformeren kan brukes til å begrense spenning swing?

Deretter o / p swing vil reduseres .. også noen substrat skjevhet effekten vil komme inn i bildet ..

gulrot skrev:

heiHva vil være overføring kurve av en inverter hvis jeg endrer vdd og VSS?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back