IO Padframe design ...

G

giggs11

Guest
Hei,

Jeg har nylig bygget en IO padframe for design mitt.Det er to ubrukte Input pads i padframe mitt design ie.deres utporter ikke koblet til noen av inngangene til Core design.

Ville dette utgjør noen ytelse eller design stabilitetsproblemer og ville være tilstrekkelig for å løse dette problemet ved å jording pinnene av pakken knyttet til disse putene med Ground forsyning i stedet for å forlate dem dinglende.Jeg er ganske interessert i å vite effekten av å forlate ubrukte IO innspill blokker med sine innspill koblet til en ekstern signal eller tilførsel og IO utgang pads uten tilknytning til inngang danner kjernen.

giggs11 skrev:

Hei,Jeg har nylig bygget en IO padframe for design mitt.
Det er to ubrukte Input pads i padframe mitt design ie.
deres utporter ikke koblet til noen av inngangene til Core design.Ville dette utgjør noen ytelse eller design stabilitetsproblemer og ville være tilstrekkelig for å løse dette problemet ved å jording pinnene av pakken knyttet til disse putene med Ground forsyning i stedet for å forlate dem dinglende.
Jeg er ganske interessert i å vite effekten av å forlate ubrukte IO innspill blokker med sine innspill koblet til en ekstern signal eller tilførsel og IO utgang pads uten tilknytning til inngang danner kjernen.

Hensyn Rajesh,

Ditt forslag om å trekke opp eller ned spenningsnivå vil faktisk unngå steady state gjeldende.Jeg gjetter at dette kan gjøres ganske enkelt ved å koble eksternt pakken pins bundet til disse putene med ekstern strøm eller JORD supply.Men er det noen andre måter?Er dette på noen måte relevany til Pull-Up and Pull-Down Motstander?

Kan du kommentere en lignende situasjon som involverer en usammenhengende Output pad.Hva ville virkningen være å utforming i forhold til strømforbruk og funksjonalitet?motsetning til input pads, cant utgang putene muligens kobles til eller trekke opp eller ned som sine porter blir innkapslet i padframe, dermed gjør dem ikke nås.Dermed kunne det ubrukte utgang pads føre til et design.

Takk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back