IUS 5.6 Installasjon Problem

A

anassar

Guest
Mens jeg var installere Cadence skarpt Unified Simulator (IUS) 5.6, fikk jeg denne meldingen:

"
Kontrollerer datafiler ...

Utfører kontroll programmer (pre-load) ...
sorter: open failed: 3: Ingen slik fil eller mappe
expr: syntax error

"

Jeg var installere Linux CentOS 5.3.

Jeg tror dette kommer fra følgende linje i load_pkgs shell script kalt av SETUP.SH:

"sort-n 3 4> $ tmp / pkginfo.ld $ $"

Har noen møtte dette før?Noen forslag?Takk

Du Linux veriosn er for nye, foreslår Cent 3 eller 4, om U kan installere uten problem;
Imidlertid kan U få en lav versjon verktøyet: tar sortere (fra coreutils-*. Rpm fra Redhat 9.0) erstatter de under / bin;
hva mer, bør du endre filen io_fltr.c process_file.c VLD å tilpasse systemet som følge linken:
http://www.asiaa.sinica.edu.tw/ ~ ctli/IC5141/How% 20og% 20install% 20Cadence% 20IC5_0_33% 20under% 20Linux% 20RedHat9.htm

Faktisk, en venn av meg hadde IUS5.6 installert på Centos4.Men jeg må få det installert på> Centos5 å koble den med IC5141 (for Verilog-AMS simuleringer).

Mange takk for peker meg til oppgitt emne.Jeg vil prøve den foreslåtte løsningen.

Jeg fant soution.Du må angi dette skallkommando før du begynner SETUP.SH skriptet av noen Cadence programvare;
export _POSIX2_VERSION = '199209 '

Det synes dette setter etterlevelse av skallet med den eldre versjonen av POSIX-spesifikasjonen, slik at du ikke trenger en eldre cent.

Takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back