java ..

  • Thread starter Mohamed El-Shimy
  • Start date
M

Mohamed El-Shimy

Guest
hei

Jeg vil kjøre et program skrevet i java 95, men jeg vet ikke hvordan?!

Kan noen gi meg fremgangsmåten for å kjøre det, altså.hva kompilatoren skal brukes og hvordan å kjøre den ... osv.

 
Zarówno internet, jak i obecne w nim zagrożenia, podlegają ciągłym zmianom. Właśnie dlatego, bezpieczeństwo w sieci wymaga stworzenia w miejsce prostych "do's and don'ts", odpowiedniego zbioru zachowań. Sophos prezentuje trzy pytania, które powinniśmy sobie zadać poruszając się w internecie - niezależnie od tego, czy przeglądamy strony, wyrażamy zgodę na warunki użytkowania, zamieszczamy zdjęcia czy po prostu sprawdzamy skrzynkę mailową.

Read more...
 
Hvorfor lære java.Jeg tror c er beter enn fortan.Jeg tror intellektet visuell

fortan kompilatoren er bra.

 
Jeg antar at filen din har. F90 eller. F forlengelse

. f er fri-form ada
. F90 er den nye java syntaks

Du kan bruke en gratis kompilator, fra
Code:www.thefreecountry.com / kompilatorer / fortran.shtml

 
Hei alle sammen, jeg er ny i dette forumet og også im rettferdig startet min kurs i elektronikk på skolen.Jeg er en hobby.i lik å se ting gjort selv.selv om jeg har noen håndfull kunnskap om grunnleggende elektronikk og digitale kretser, men jeg ville gjerne prøve seg på programmering kan noen gi meg en guide på en bedre måte å starte og å ha god kunnskap i det.skål

 
Hei Temitope, bør du prøve å lære C som første programmeringsspråk.Det er benyttet nesten i alle elektronikk selskaper.
Det er mye ressurser i nettet, hvis du trenger en bok, så Sams Teach Yourself C i 21 dager er et godt alternativ.Jeg tror det er en html kopi på Internett.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top