Jave Frittstående exe ...

D

dani

Guest
Hei, har jeg utviklet en HyperTerminal programvare i java. Jeg har brukt Swing2 for GUI. Nå ønsker jeg å gjøre sin frittstående exe for Windows. Er det noen verktøy som kan gjøre dette ..

Hei Svaret er ganske enkelt. Bruk JexePack fra Duckware. Det er fint. Det vil konvertere din fulle java applikasjon til en frittstående win32 exe fil. 1. h ** p :/ / www.duckware.com/jexepack/ * -> t Les nøyaktig kommentarer og insructions presentert med søknaden. Jeg har testet og brukt den ofte. tnx

hei sory jimm det er ikke så enkelt som du trodde JexePack omfavner Java-teknologi: Noen mennesker tror at å produsere en EXE ødelegger Java-plattformen. Langt i fra. Din Java-program er fortsatt «alle Java" og blir fortsatt kjøre under en Java VM. Du er bare distribuerer din Java-programmet som en innfødt EXE. Det bare gjør mye fornuftig å distribuere programmet i et format som er innfødt til Windows OS. Og hvis din Java-programmet er et verktøy som kan integreres i andre programmer, ha en EXE til "exec" er avgjørende. Så jim likevel du trenger java class filer der for å kjøre denne exe .. det er ikke en frittstående exe som av VB eller C. Jeg håper du fikk poeng

Hei Poenget du nevnte er riktig. Dette er grunnen til de store EDA leverandører bruker en annen tilnærming som mades deres ingeniør-og programvare lagene å skrive ned en kode og port til forskjellige plattformer som Windows, Linux, Solaris, hpux, AIX og etc. Løsningen er kommer fra et annet verktøy kalt TCL ( Verktøy Command Language) Den TCL Dev. Kit kommer med et verktøy som konverterer en TCL inn EXE-fil. Dette verktøyet er den samme for som gjør det mulig du har modelsim for både Linux og Windows og Solaris. Dette verktøyet er den samme for som gjør deg nlint x-HDL, tråkkfrekvens verktøy og mange andre leverandører verktøy avilable i ulike plattformer. Så, hvis du ønsker en EAL svar vennligst migrere til TCL. For det første trinnet ved av TCL DEV Kit foreslår jeg deg å bruke TCL pro. tnx

HI Jimm, Takk for svar. Men mitt problem er der fortsatt. Jeg har brukt Microsoft virtuell maskin for java som gjør en frittstående exe filen fra. Class-filer. Men problemet er at det bare støtter java1.2 eller tidligere. Også jeg dont vite hvordan du legger til nye JAR-filene til den. Liker, har jeg brukt Swing i søknaden min, og det er ingen støtte for Swing pakken i java1.2 så Microsoft verktøykasse dont kompilere den. Hvis du har noen ide om dette, så pleas fortelle .. !:

simply the best: / h44p :/ / www.geocities.com/j2exe/ J2Exe er enkel applikasjon som gjør en kjørbar fil eller Windows service for din Java-program. Utdatafilen bruker standard Java som er installert på PC for å starte Java-program. Du kan starte den med spesifikke java-versjonen hvis du setter det i bin-katalogen av denne java-versjonen. Støttede versjoner till dette øyeblikket er JDK1.1.x, JDK1.2.2, JDK1.3.x og JDK1.4.x av Sun Microsystems, Inc. vi brukte det til å Makin en frittstående exe fil fra en meget komplisert prosjekt. veldig hyggelig. Jeg trodde det hadde svinge også, men jeg er ikke sikker. Marti

innfødt EXE. [/B] Det bare gjør mye fornuftig å distribuere programmet i et format som er innfødt til Windows OS. Og hvis din Java-programmet er et verktøy som kan integreres i andre programmer, ha en EXE til "exec" er avgjørende. Så jim likevel du trenger java class filer der for å kjøre denne exe .. det er ikke en frittstående exe som av VB eller C. Jeg håper du fikk poenget
Kjære Dani, alt du nevnte om java filosofi er riktig. poenget er at JVM fange J kodene, og lage en lokal kode frome det, og kjøre det. dermed kan du få lokale koden også. den lokale koden kunne ikke vært bevegelse mellom operativsystemer, men er raskere, og frittstående. Marti

prøve GCJ med Målplattform bryteren er Windows + (ur prosessor)

i min tenkning stå alene exes er imot java tema som nevnt i ovennevnte innlegg

Jeg tester alle disse programmene. Men alle disse program første pakk klassen / jar filer i en temp katalog og deretter kjøre denne klassen bruker java / jview kommandoen. Du kan bruke thinstall. Den produserer en enkelt exe fil fra dine filer og driver det. Du kan sette klassen og JRE inn i den.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back